19. بهمن 1397 - 17:47   |   کد مطلب: 22364
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از همایش پیاده‌روی «در سوگ یاس کبود» با حضور بانوان ملایری همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در ملایر خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از فارس

حجت‌‌الاسلام حسین گروسی  با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ایام فاطمیه اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه 180 مبلغ با هدف ترویج فرهنگ و سبک زندگی فاطمی، گفتمان‌های انقلاب اسلامی، پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی، برگزاری نماز جماعت و... به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان ملایر اعزام شدند.

وی برگزاری محافل انس با قرآن در سطح شهرستان، برگزاری جلسه برنامه‌های عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) با هیئات مذهبی و... را از برنامه‌های ایام فاطمیه در ملایر برشمرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر اضافه کرد: در تمام هیئات مذهبی شهرستان موسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی نیز برنامه‌های متناسب با این ایام شامل سوگواری و عزاداری شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(س) در حال برگزاری است.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه «در سوگ یاس کبود» با عنوان همایش پیاده‌روی بانوان فاطمی از مقابل دفتر امام جمعه ملایر به سمت حسینیه سیدالشهدا(ع) در 19 بهمن‌ماه خبر داد و گفت: تجمع بانوان در حسینیه سیدالشهدا(ع) همراه با برنامه سخنرانی و عزاداری خواهد بود.

گروسی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه شهادت حضرت زهرا(س) در ملایر همزمان با روز شهادت این بانوی بزرگ گفت: این مراسم به صورت حرکت دسته‌جات عزاداری با حضور اقشار مختلف مردم و هیئات مذهبی ساعت 10 صبح روز  20 بهمن ماه از مقابل دفتر امام جمعه به سمت مسجد جامع برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری دوره تربیت داور صوت و لحن قرآن کریم در ملایر خبر داد و افزود: اداره امور قرآنی استان همدان در نظر دارد پیرو برگزاری دوره‌های تربیت داور تجوید و حسن حفظ قرآن کریم برای تکمیل کادر متخصص داوری مسابقات قرآن کریم، تابستان سال آینده یک دوره تربیت داور صوت و لحن با حضور اساتید کشوری برگزار کند.

مدیر اداره تبلیغات  اسلامی ملایر خاطرنشان کرد: اساتید، مربیان قرآن و علاقمندان برای کسب اطلاع از شرایط و ثبت نام به اداره تبلیغات اسلامی ملایر در میدان قائم(عج) ابتدای بلوار فاطمیه مراجعه کنند.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار