21. بهمن 1397 - 18:24   |   کد مطلب: 22372
رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: امسال همزمان با آغاز مراسم پر‌شکوه دشمن شکن ۲۲ بهمن، پلیس راهور همدان با هدف بهبود رفت‌ و آمد شهروندان در این مراسم مردمی و عظیم برخی طرح‌های ترافیکی را اجرا می‌کند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

سرهنگ علی فکری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسیر راهپیمایی شهر همدان میدان حضرت امام خمینی (ره) به میدان امامزاده و چهارباغ‌‌های کاشانی، خواجه رشید و میدان آرامگاه بوعلی‌سینا و تجمع نهایی است.

وی تصریح کرد: پلیس راهور از ساعت 6 صبح شروع مراسم(راهپیمایی 22 بهمن) هر وسیله نقلیه موتوری را که در این محدوده متوقف شود با جرثقیل به پارکینگ حمل می‌کند.

رئیس پلیس راهور استان همدان گفت:از ساعت 7 صبح همین روز تردد خودروهای شخصی از خیابان‌های منتهی به میدان حضرت امام خمینی(ره) و میدان امامزاده عبدالله و مسیر تعیین شده برای راهپیمایی ممنوع است. برنامه‌ریزی لازم برای تردد خودر‌و‌‌های امدادی هم پیش‌‌بینی شده است.

فکری درباره وضعیت ترافیکی سایر شهر‌ستان‌‌های استان هم اظهار داشت: این برنامه همانند سال‌‌های قبل در مسیر‌‌های تعیین شده اجرا می‌شود.

 

وی از همه شهروندان تقاضا کرد تا با همکاری و تعامل همیشگی که با پلیس دارند از متوقف کردن وسایل نقیله موتوری خود در محور‌‌های تعیین شده راهپیمایی پرهیز کنند تا در این محورها مشکلات ترافیکی در این محور‌ها ایجاد نشود.

رئیس پلیس راهور استان همدان ابراز کرد: این محدودیت مربوط به همه وسایل نقیله موتوری است و استثنایی هم وجود ندارد مگر پلیس ضرورت آن را تشخیص دهد. پس ضرورت دارد شهروندان برای رسیدن به مقصد خود از راه‌های جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/ 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار