22. بهمن 1397 - 17:37   |   کد مطلب: 22375
استاندار همدان و نماینده ولی فقیه در استان همدان در پیام مشترکی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه دعوت کردند.

به گزارش شبنم ها،

استاندار همدان و نماینده ولی فقیه در استان همدان در پیام مشترکی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: ملت ایران با استحکام تمام ایستاده است و به توفیق الهی در 22 بهمن، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با شکوه بسیار بیشتر از سال‌های قبل برگزار خواهد کرد

ایران عزیز چهلمین فجر انقلاب را در حالی جشن می گیرد که انوار خورشید پرفروغ انقلاب اسلامی ملت‌های جهان را تحت الشعاع خود قرار داده است؛ امروز جمهوری اسلامی ایران که نظام شکل گرفته از انقلابی شگرف در عصر حاضر بود نمادی از مقاومت برای همه ملت‌های مظلوم در سراسر دنیاست.

مردم مومن و انقلابی استان همدان هماهنگ و همراه با  مردم ایران اسلامی همواره در تمام صحنه‌ها حضور داشته و به پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب پرداخته و در حمایت از ارزش های اسلامی با تمام توان در صحنه بوده و پشتیبان نظام خواهند بود.

با تبریک فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن و تسلیت ایام فاطمیه(س) از مردم شریف و حماسه‌ساز استان دعوت می‌کنیم تا با حضور در راهپیمایی وحدت‌آفرین یوم‌الله 22 بهمن ماه بار دیگر تجدید میثاق خود با حضرت امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدا را به جهانیان نشان دهند و حضوری پرشور تر از گذشته داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار