15. اسفند 1397 - 10:25   |   کد مطلب: 22501
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان از توزیع ۸ هزار اصله نهال رایگان خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

 فتحی رئیس کمسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ٨ هزار اصله نهال از ١٥ لغایت ٢٠ اسفند ماه در هفته درختکاری توزیع می‌شود گفت: از ١٠ تا  ١٤ اسفند ماه از طریق تارنمای  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برای دریافت نهال نام نویسی انجام شد وشهروندان محترم با در دست داشتن پرینت کد ثبت نام از ١٥ تا  ٢٠ اسفند ماه می توانند  برای تحویل نهال به پارک مردم مراجعه کنند.

وی ادامه داد: شهروندان همچنین می‌توانند روز ١٥ اسفند ماه همزمان با روز درختکاری با تحویل یک من کاغذ (٣/٥کیلوگرم) یک درخت در ایستگاه‌های بازیافت سازمان مدیریت پسماند تحویل بگیرند.

وی اظهار داشت: اگر همه ما هر سال به بهانه نزدیک شدن بهار و تازه شدن هوا، یک درخت یا درختچه در باغچه خانه‌های خود بکاریم، هزاران درخت کاشته می‌شود و بهار در میان این همه آلودگی شهر‌ها چهره زیباتری به خود می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر مراسم‌هایی که به مناسبت این هفته در مناطق مختلف در حال برگزاری است، سنت توزیع نهال رایگان از جمله اقدامات خوبی است که با استقبال شهروندان رو به رو است.

فتحی به مزایای درخت و اقدام قابل تحسین شهرداری در توزیع این نهال‌ها اشاره کرد و گفت: توزیع این نهال‌ها آن هم به صورت رایگان به همه ما یادآوری می‌کند که چگونه می‌توانیم با کاری کوچک در حفاظت از شهر خود تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار