18. اسفند 1397 - 20:30   |   کد مطلب: 22510
رئیس اتحادیه پوشاک همدان گفت: ۹۰ درصد پوشاک موجود در بازار همدان تولید داخلی است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

حجت ناصری اظهار داشت: بازار فروش پوشاک نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته و رونق چندانی ندارد.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت مواد اولیه تولید پوشاک سبب افزایش قیمت انواع پوشاک نسبت به سال گذشته شده� اما این افزایش قیمت در مقایسه با سایر کالاها بسیار ناچیز است.

رئیس اتحادیه پوشاک همدان با بیان اینکه 90 درصد پوشاک بازار تولید داخلی است، ابراز کرد: دیگر واردات اجناس خارجی مقرون به صرف نیست و این امر موجب افزایش سهم تولیدات داخلی شده است.

ناصری گفت: بخاطر افزایش نرخ دلار و مشکلات اقتصادی پیش آمده، قیمت مواد اولیه گران شده و این امر تاثیر مستقیمی بر قیمت انواع پوشاک ایرانی داشته است.

وی با بیان اینکه برخی از لباس‌های موجود در بازار حاصل زحمت تولیدکنندگان همدانی است، اظهار داشت: استان همدان در زمینه تولید مانتو، شلوارهای پارچه ای و پوشاک بچگانه، وضعیت خوبی دارد.

بیشتر بخوانید

پوشاک شب عید 20 هزار نیازمند در استان تهران فراهم می‌شود

شهرکرد| پوشاک شب عید بر سیبل گرانی قیمت؛ توان خرید مردم یک سوم شده است

15 درصد پوشاک بازار کرمانشاه مربوط به تولید داخل استان است

طرح فروش فوق العاده آغاز شد

رئیس اتحادیه پوشاک همدان گفت: طرح فروش فوق العاده انواع پوشاک به مناسبت نوروز، در 80 فروشگاه همدان آغاز شده و تا 13 فروردین هم ادامه دارد.

ناصری ابراز کرد: در این فروشگاه ها پوشاک مورد نیاز مردم با قیمتی منصفانه و درصد مشخصی تخفیف، عرضه می‌شود. بازرسان اصناف بر این فروشگاه‌ها نظارت می‌کنند.

بازار همدان در تعطیلات نوروز هم فعال است

وی با تاکید بر اینکه فعالیت بازار همدان در ایام تعطیلات نوروز منوط به استقبال مردم است، ابراز کرد: امسال هم مانند سال گذشته بازار همدان در روزهای تعطیل هم فعال است.

رئیس اتحادیه پوشاک همدان گفت: خرده فروشان بازار در ساعات صبح و بعد از ظهر در مغازه‌های خود هستند، اما عمده فروشان بازار معمولا در ساعات صبح تا ظهر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار