18. اسفند 1397 - 20:43   |   کد مطلب: 22512
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان گفت: ۱۸۳ مسافر گرفتار در برف و سرما در پایگاه‌های اماد جاده‌ای هلال احمر استان اسکان داده شدند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

حمید عرفی یگانه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد:  ۱۷ تیم امداد و نجات از ساعت ۱۵ روز گذشته تا ۴ صبح امروز کار امداد رسانی به مسافران گرفتار در برف و سرما را عهده دار بودند.

وی گفت: ۲۸ دستگاه اتوبوس راهیان نور متعلق به استان‌های گلستان و اردبیل قصد عبور از جاده همدان - ملایر را داشتند که از تردد آن‌ها تا بازگشایی کامل مسیر جلوگیری شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان اضافه کرد: ۱۸ خودروی کمک دار، آمبولانس و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته برای خدمات رسانی به مسافران به کار گرفته شدند.
عرفی یگانه بیان کرد: تیم‌های امدادی هلال احمر به ۲۱ مصدوم ۶ حادثه رانندگی امداد رسانی کردند که چهار تن از این تعداد به مراکز درمانی منتقل شدند.

به منظور رفاه حال مسافران چند تخته پتو به همراه یک بسته غذایی ۲۴ ساعته شامل آب، خرما و بیسکویت در اختیار آن‌ها قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده همدان - ملایر و ایجاد محدودیت مقطعی پلیس راه برای روان سازی ترافیک، مسافران در پایگاه امداد جاده‌ای زاغه اسکان داده شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: بیشترین میزان اسکان متعلق به پایگاه امداد جاده‌ای گردنه زاغه واقع در مسیر همدان - ملایر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار