24. اسفند 1397 - 19:57   |   کد مطلب: 22542
معاون خدمات شهری شهردار همدان از توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند در غرفه‌های شهرداری همدان خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

وحید علی‌ضمیر معاونت خدمات شهری شهرداری همدان، گفت: توزیع میوه دولتی در غرفه‌های توزیع میوه نوروزی در ۴۲ نقطه شهر از ۲۵ اسفند ماه مطابق نرخ مصوب در ستاد تنظیم بازار آغاز می‌شود.

وی افزود: این طرح  تا ۵ فروردین ماه ادامه دارد و در صورت توزیع میوه به وسیله تعاون روستایی تا ۱۵ فروردین ماه تمدید می‌شود.

وی با بیان اینکه میوه شب عید با کیفیت و قیمت مناسب بدون هیچ کم و کاستی عرضه می‌شود، گفت: تمامی تدابیر لازم برای این بخش از سوی شهرداری با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مربوطه و تعاون روستایی اندیشیده شده است.

علی‌ضمیر اعلام کرد: از محل‌های عرضه میوه طی ایام نوروز توسط گروه بازرسی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی به همراه نمایندگان اتاق اصناف و تعزیرات، نظارت و بازدید مستمر به عمل می‌آید.

معاون خدمات شهری شهردار همدان تاکید کرد:  شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشابه، موضوع را برای پیگیری با سامانه تلفنی ۱۳۷ در میان بگذارند.

وی افزود: سازمان ساماندهی مشاغل شهری با ایجاد غرفه‌هایی در شهر از ۱۵ اسفند به منظور عرضه محصولات شب عید مانند ماهی قرمز و سبزه، فضای شهر را نوروزی کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار همدان  بیان کرد: فروشگاه‌های شهروند کد ۴، ۲، ۱ و ۶ با طرح ویژه عرضه کالا‌های اساسی و گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت دولتی و اعمال تخفیف ۱۵ درصدی در اجناس در تأمین نیاز شهروندان برای خرید فعال است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار