24. فروردين 1398 - 10:52   |   کد مطلب: 22655
مدیر عامل شرکت آبفای استان همدان گفت: آب همدان آب با کیفیتی است و مسئله آلودگی آب شرب این استان یک شایعه است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

 سید هادی حسینی بیدار مدیر عامل شرکت آبفای استان همدان اظهار کرد: تمامی تصفیه خانه‌ها و تأسیسات تصفیه، انتقال و تولید آب شرب استان که منابع آب‌های سطحی و زیر زمینی تامین می‌شود کیفیت مطلوبی به لحاظ استاندارد‌ها دارند.

وی با اشاره به شایعه بودن آلودگی آب شرب شهر همدان، افزود: شرکت آبفای استان همدان متعهد به اجرای مقررات مندرج در نشریه ملی شماره ۱۰۵۳  است، که توسط آزمایشگاه مرکزی آبفای استان و آزمایشگاه معتمد محیط زیست هم کنترل  می‌شود.

وی بیان کرد: همه مولفه‌ها و شاخص‌های استاندارد سلامت آب شرب توسط دستگاه‌های نظارتی به ویژه مرکز بهداشت استان به طور مستمر کنترل و نظارت شده است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان همدان افزود: به غیر از این همه بخش‌ها و نیرو‌های شرکت آبفای استان به مسایل اخلاقی و انسانی متعهد هستند و به هیچ عنوان امکان ندارد آبی بدون کیفیت و خارج از استاندارد‌های سلامت انسانی را در اختیار شهروندان استان قرار دهند.

حسینی بیدار تاکید کرد: اگر به هر دلیل سامانه توزیع آب شرب شهری همدان با مشکلی به لحاظ تامین آب استاندارد مواجه شود، در اسرع وقت برای پیشگیری از آثار ناخوشایند آن اطلاع‌رسانی خواهد شد، تا شهروندان از روش‌های دیگری و جایگزین برای تامین آب شرب خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار