30. فروردين 1398 - 17:39   |   کد مطلب: 22683
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس همدان گفت: تعهد خیرین مدرسه‌ساز استان ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که از این میزان ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معادل ۶۸ درصد آن محقق شده است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

مریم بهمرام معاون مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس همدان  در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز رزن با بیان اینکه این جشنواره از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا ۳۰ خردادماه امسال ادامه دارد اظهار کرد: این جشنواره با رویکرد افزایش ایمنی مدارس با همت خیرین مدرسه‌ساز برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون جشنواره خیرین مدرسه‌ساز از ۱۹ منطقه استان در هفت منطقه برگزار شده و بقیه مناطق هم این جشنواره را تا ۳۰ خردادماه برگزار خواهند کرد.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس همدان افزود: خیرین مدرسه‌ساز استان از زمان شکل‌گیری تاکنون ۲۹۱ پروژه در قالب یک‌هزار و ۷۶۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان هدیه کرده‌اند.

بهمرام اظهار کرد: تعهد خیرین مدرسه‌ساز استان ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که از این میزان ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معادل ۶۸ درصد آن محقق شده است.

فرماندار رزن نیز هزینه در آموزش و پرورش را سرمایه‌گذاری دانست و اظهار کرد: ارتقای سطح علمی جامعه با مشارکت‌های مردمی می‌تواند بسیار سریعتر به نتیجه برسد.

سیدرضا سلامتی از خیرین به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: خوشبختانه گام‌های موثری برای استفاده از ظرفیت خیرین در امر مدرسه‌سازی برداشته شده است.

وی افزود: زیربنای تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش ایجاد می‌شود به همین دلیل اگر مشکلات این بخش حل شود دانش‌آموزان با استعدادتری به جامعه معرفی خواهند شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش رزن نیز با بیان اینکه تا به امروز ۱۵ مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ساخته شده است گفت: امسال استفاده از کمک خیرین با هدف ایجاد منابع پایدار برای آموزش پرورش با تبدیل بخشی از فضا‌های آموزشی به فضای تجاری و ایجاد ارزش افزوده در برنامه قرار دارد.

رحیم عطایی خاطرنشان کرد: پنج مدرسه در بخش مرکزی رزن نیازمند همت خیرین برای احداث مدرسه جدید است.

در پایان از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان رزن تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار