30. فروردين 1398 - 17:47   |   کد مطلب: 22686
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: وزش باد تا اواخر امشب در استان همدان ادامه دارد.

به گزارش شبنم ها،

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با وزش باد، بارش باران، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران در نقاط جنوبی استان شدید تر است و احتمال آبگرفتگی وجود دارد، افزود: در شهرستان همدان نیز در ساعات بعداز ظهر و امشب شدت بارش ها بیشتر بوده و احتمال آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید

سیل و بارندگی ‌890 میلیارد ریال به بخش کشاورزی کردستان خسارت زد

آخرین وضعیت بارش‌های ایران/ ادامه رکوردشکنی بارش‌های بهاره + جدول

موج جدید بارش‌ها مناطق شمالی خراسان‌رضوی را دربرمی‌گیرد

کاهش محسوس دمای استان در هفته آینده

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از کاهش محسوس دما در هفته آینده خبر داد و گفت:  در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده حداقل دمای شهرستان‌های استان  به زیر صفر درجه هم می‌رسد. 

باقری شکیب افزود: باتوجه به این کاهش دمای 4 تا 6 درجه‌ای، احتمال بروز خسارت به گل‌ها، درختان و محصولات کشاورزی وجود دارد بنابراین باغداران و کشاورزان باید تدابیر لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی و خسارت اتخاذ کنند.

وی به وضعیت دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت رزن با حداقل دمای 7 درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک ترین و اسدآباد با حداکثر دمای 22 درجه، گرمترین شهرستان استان گزارش شده است. همچنین دمای شهرستان همدان بین 12 تا 20 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار