7. ارديبهشت 1398 - 10:25   |   کد مطلب: 22723
رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه رویکردهای حوزه زنان و خانواده باید اصلاح شود، گفت: جایگاه خانواده نیازمند حفاظت و حراست است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

مینو اصلانی بعد از ظهر امروز در جمع شورای های بسیج دانشجویی همدان با اشاره به اینکه بانوان می‌توانند در جهت انقلاب اسلامی حرکت‌های بزرگی را رقم بزنند، اظهار داشت: زنان بایسی رسالت و وظیفه خود  را در جهت اجرایی کردن گام دوم انقلاب بررسی کنند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی به موضوع سبک زندگی، تحلیل فضای موجود در حوزه زن و خانواده، موضوعات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حوزه زنان توجه شده است.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه اگر زنان در قرن حاضر نقش‌ تربیتی خودشان را از دست بدهند زحمات انبیاء الهی به هدر می‌رود، گفت: مهم‌ترین نقش و رسالت بانوان، بحث تربیت است و ساختارهای اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی انقلابی باید به گونه‌ای باشد که زنان در وهله اول به وظیفه تربیتی پرداخته و سپس در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ایفای نقش کنند. 

 

اصلانی با تأکید بر اینکه باید رویکردهای حوزه زن و خانواده را اصلاح کنیم، تصریح کرد: خطرات زیادی پیش روی ما است و متاسفانه حوزه زنان دولت با سرعت زیادی به سمت فمینیستی و تقابل بین زن و مرد حرکت می‌کند

وی با اشاره به اینکه اگر لایحه خشونت علیه زنان را که در مجلس مطرح است ملاحظه کنیم متوجه می‌شویم که این لایحه به تمام معنا تقابل بین زن و مرد را در بر دارد، تأکید کرد: با این لایحه زندگی و خانواده تبدیل ‌به محل جنگ می‌شود و این لایحه خشونت علیه زنان که به نام دفاع از زن است کاملاً فروپاشی خانواده و از دست دادن حمایت مردان در زندگی را به دنبال دارد.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه امروزه قوانین اسلام گمشده جوامع بشری است که باید با افتخار این قوانین را مطرح و معرفی کنیم، ابراز کرد: گروه‌هایی به تعبیر مقام معظم رهبری "تقی زاده ها" در کشور به شدت بر این باورند که ایران باید سراپا غربی شود و این افکار در حوزه زنان به مراتب شدیدتر است.

اصلانی با تأکید بر اینکه موضوع تساوی جنسیتی از جمله مباحثی است که توسط این گروه‌ها مطرح می‌شود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این راستا فرمودند بعید نیست که به اسم عدالت جنسیتی به موضوع تساوی جنسیتی عمل کنند.

وی در مورد موضوع حضور 30 درصدی بانوان در مجلس و پست‌های مدیریتی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند این موضوعات برای ما ارزش نیست بلکه ارزش، هویت زنان و جایگاه رفیع علمی زنان است، افزود: افرادی به اسم دفاع از زنان وضعیت بانوان را در مراحل بحرانی قرار می‌دهند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه باید تلاش کنیم چهره و جلوه زیبای جایگاه زن در اسلام برای دختران جوان جامعه تبیین شود تا به این هویت افتخار کنند، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هویت زن مسلمان در جامعه باید احیا شود چرا که این هویت بسیاری از مشکلات را مرتفع می‌شود.

اصلانی با تأکید بر اینکه از برکات انقلاب اسلامی اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن در جهان است، ابراز کرد: جایگاه خانواده نیاز به حفاظت و حراست دارد.

وی در مورد حوزه جوانان عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند جوانان موضوع اصلی گام دوم انقلاب اسلامی و جهت‌ دهنده به پیشرفت‌ها هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار