10. ارديبهشت 1398 - 8:30   |   کد مطلب: 22740
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوعلی همدان با تأسیس رشته‌های پزشکی در دانشگاه آزاد همدان موافقت کرد.

به گزارش شبنم ها، 

سیدحبیب الله موسوی بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوعلی همدان در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد همدان، از توافق برای تأسیس رشته پزشکی در دانشگاه آزاد همدان خبر داد.

موسوی بهار در این نشست مشترک با اشاره به اینکه جامعه پزشکی باید به فکر سلامت و جان مردم باشد، افزود: باید در تربیت فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی که پروانه و مجوز کار می‌گیرند بسیار و سواس و دقت داشت، چون دانش‌آموختگان این رشته پس از فارغ‌التحصیلی با سلامت مردم سروکار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوعلی سینا همدان تأکید کرد: به‌منظور خدمت به مردم جامعه و بهره‌مندی بهتر از شرایط درمان و سلامت، آماده هرگونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان هستم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مرتضی قائمی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان هم در این نشست گفت: اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور رفع نیاز مردم و جامعه است و ما هم در استان همدان در پی تحقق این هدف بزرگ هستیم.

قائمی ادامه داد: امیدوارم این نشست سر آغازی برای همکاری مستمر بیشتر در حوزه پزشکی و سلامت باشد و بتواند دغدغه مردم در این حوزه را برطرف کند.

سرپرست دانشگاه آزاد همدان بیان کرد: وجود رشته‌های پرستاری، اتاق عمل، روانشناسی بالینی، میکروبیولوژی و ان‌شاءالله در آینده نزدیک پزشکی موجب شده است ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با دانشگاه علوم پزشکی در همدان وجود داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار