19. ارديبهشت 1398 - 21:44   |   کد مطلب: 22792
هیچ استقبالی از این برنج نشد سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان گفت: ۶۹۰ تن برنج دولتی "‌هندی ۱۱۲۱‌" به استان اختصاص داده شده اما متاسفانه این برنج مشتری ندارد.

به گزارش شبنم ها،

علی رحمانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، در مورد میزان اختصاص سهمیه برنج دولتی به استان همدان اظهار داشت: برنج دولتی " هندی 1121 " به استان اختصاص داده شده اما متاسفانه این برنج مشتری ندارد.

وی با اشاره به اینکه 690 تن برنج دولتی به استان اختصاص داده شده، افزود: حدود یک ماه است که این میزان سهمیه به استان اختصاص داده شده اما اقبالی نداشته و متاسفانه نمی‌دانیم به چه دلیل مردم تمایلی به خرید و توزیع این برنج ندارد.

سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران نمایندگی همدان بیان کرد: قیمت در نظر گرفته شده برای فروش این برنج هر کیلو 7 هزار تومان است اما حتی یک کیلو از این برنج در استان خریداری نشده است.

 

رحمانی‌فر با بیان اینکه یک مقدار اقبال به مصرف برنج‌های هندی کاهش یافته در حالی که قیمت برنج هندی در بازار نسبت به سایر ارقام پایین‌تر است، تأکید کرد: برنج هومالی کیفیت کمتری نسبت به برنج هندی دارد اما قیمتش در بازار خیلی بالاتر از قیمت هندی است.

 

وی عنوان کرد: مردم ترجیح می‌دهند برنج هومالی را مصرف کنند ولی به سمت برنج هندی که قبلا مصرف آن بیشتر بود نمی‌روند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار