24. ارديبهشت 1398 - 11:47   |   کد مطلب: 22820
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: از اول خرداد ماه ۴۲ پرستار در استان جذب می‌شود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

شیرانی، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با اشاره به اینکه  از ابتدای سال نگران بیکاری پرستاران بودم ادامه داد: البته بیمارستان‌ها به نیروی پرستار نیاز داشتند و شرایط جذب مانع از این کار می‌شد.

وی کادر پرستاری را شامل کارشناسان پرستاری، بیهوشی، اتاق عمل، بهیار و کمک پرستار عنوان کرد و افزود:خوشبختانه با مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا و معاون توسعه و درمان این دانشگاه و نیز با پیگیری‌های مداوم مجوز جذب ۴۲ کادر پرستار شرکتی گرفته شد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با اشاره به اینکه از یکم خرداد ماه ۴۲ نفر کادر پرستار به بیمارستان‌ها معرفی می‌شوند گفت: آزمون قراردادی دانشگاه علوم پزشکی نیز برگزار خواهد شد که تعدادی از افرادی که جذب شده‌اند از کادر پرستاری هستند.

شیرانی با بیان اینکه بین ۶۵ تا ۷۰ درصد نیرو‌های جذب شده کادر پرستار مرد هستند، عنوان کرد: در سالی که مشکلات اقتصادی وجود دارد و از طرفی  معظم معظم انقلاب  توصیه به ازدواج جوانان دارند، اگر یک نفر سرکار برود یعنی یک خانواده تشکیل می‌شود و این بسیار ارزشمند است.

وی با تاکید به اینکه آزمونی برای نیروی قراردادی نیز در ۶ ماهه ابتدای امسال برگزار خواهد شد افزود: برگزاری این آزمون همکاری معاونت توسعه دانشگاه را می‌طلبد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار