9. خرداد 1398 - 8:29   |   کد مطلب: 22905
کارشناسان مسائل داخلی کشورمان با تأکید بر اینکه اظهار نظر درباره دست های پشت پرده و ابعاد قتل میترا استاد زمان نیازدارد، عنوان کردند که برخی دامن زدن ها به شایعات و سناریوسازی اصلاح طلبان برای آرمان های فراموش شده شعار حمایت از زنان در قتل استاد روشن است، آنان حتی با آبروی فردی مرده که دیگر توان رفع اتهام از خود را ندارد بازی می کنند.

به گزارش شبنم ها به نقل از نافع

فاجعه قتل میترا استاد توسط همسرش یعنی "محمد علی نجفی" شهردار اسبق تهران و فعال جریان اصلاح طلب و یار شفیق خاتمی و روحانی واکنش های متعددی را در فضای رسانه ای چه حقیقی و چه مجازی به دنبال داشته و همچنان دارد و هر لحظه بر شایعات بسیاری در خصوص این موضوع افزوده می شود، تا جایی که حتی برخی بی توجه به مسائل شرعی و عرفی اتهام زنا را به مقتول نسبت دادند و برای تبرئه قاتل شایعات و مطالب خلاف واقع عنوان کردند.
در این باره بر آن شدیم تا نظر کارشناسان امر را جویا شویم؛ اینکه چه شد کار اصلح طلبان مدعی حمایت از زنان در نهایت ختم به قتل یک زن می شود.
 

* روشن شدن دست های پشت پرده و ابعاد قتل میترا استاد زمان نیاز دارد
«محمود قاسمی» کارشناس مسائل داخلی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار نافع؛ گفت: نمی دانم چگونه برخی با آنکه ابعاد مختلف قتل خانم استاد مشخص نشده، دست به انتشار مطالب و یا مصاحبه دادن هایی به نظر غیر واقع می زنند که هنوز ثابت نشده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر اظهار نظر چه در بعد سیاسی و چه در بعد اخلاقی که برخی از وجهه اخلاقی برای تبرئه قاتل استفاده می کنند، زود است و لااقل نیاز به گذر زمان و تحقیقات ارائه شده از سوی پلیس آگاهی و مراجع قضائی دارد.
این کارشناس مسائل سیاسی کشورمان افزود: به طور قطع ابعاد پشت پرده ای برای این قتل وجود دارد که هنوز هم که هنوز روشن نشده است و تنها گذر زمان مسائل اصلی و پشت پرده این واقعه تلخ را روشن می کند.
 

* دستپاچگی اصلاح طلبان برای تبرئه قاتل یک زن!
«بتول عبدالمالکی» کارشناس حوزه بانوان نیز در گفت و گو با خبرنگار نافع؛ با ابراز تأسف از اقدام بیرحمانه شهردار سابق تهران، گفت: دستپاچگی یک گروه خاص برای تبرئه قاتل که خود اعتراف به قتل همسرش کرده، جای سؤال دارد.
وی اظهار کرد: چگونه برخی به خود اجازه می دهند برای موجه جلوه دادن اقدام سخیف هم طیف و وابسته سیاسی خود، بخواهند از هر حربه و تهمتی برای تطهیر او استفاده کنند، آیا ایجاد یک جو روانی همراه با شایعاتی که معلوم نیست اصلاً نزدیک به واقعیت است یا خیر صلاح مصالح کشور است؟
 

* تهمت زنا به کسی که دیگر نمی تواند از خود دفاع کند خلاف شرع نیست؟!
این کارشناس حوزه بانوان افزود: چگونه عده ای برای خلاصی از یک واقعه تلخ رخ داده، توهمات و موهومات ذهنی خود را بدون آنکه حتی مراجع ذی صلاح نظرات خود را عنوان کرده باشند، ارائه می دهند؟
عبدالمالکی تصریح کرد: یک زن چه خطا کرده و چه خطایی از او سر نزده باشد حرمت دارد و مسئله تهمت زنا به فردی که دیگر زنده نیست تا از خود دفاع کند خلاف شرع، قانون و عرف جامعه است.

* سناریوسازی اصلاح طلبان برای آرمان های فراموش شده شعار حمایت از زنان
وی عنوان کرد: اصلاح طلبان از هر فرصتی برای ظاهرسازی در حمایت از زنان دریغ نمی کنند تا جایی که حتی به بهانه های مختلف در پست هایی که شاید مناسب یک زن هم نباشد، بانویی را به کار می گیرند و با اقداماتی دروغین سعی در جذب بانوان دارند.
این کارشناس حوزه بانوان با بیان اینکه برخی دامن زدن ها به شایعات از سوی یک جریان سیاسی خاص تنها برای سرپوش گذاشتن عملکرد ضعیف خودشان است، تأکید کرد: سناریوسازی اصلاح طلبان برای آرمان های فراموش شده شعار حمایت از زنان در قتل میترا استاد روشن است، آنان خود را علمدار حمایت از زنان معرفی می کنند اما حاضر می شوند با آبروی فردی مرده که دیگر توان رفع اتهام از خود را ندارد بازی کنند.
به گزارش نافع؛  ناگفته نماند نجفی از اصلاح طلبان کهنه کار همان کسی است که سال گذشته در پیامی به مناسبت  روز زن عنوان کرده بود که "تهران را به شهری امن و آرام برای همه زنان تبدیل می کنیم"، اما این روزها به قتل همسر خود اعتراف کرده است!

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار