12. خرداد 1398 - 9:14   |   کد مطلب: 22924
در این مطلب یکی از مهم‌ترین دلایل ابتلا به "کبد چرب" معرفی شده است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ امروزه "کبد چرب" تبدیل به یک بیماری فراگیر در کشورمان شده است که دلیل عمده این امر، عدم رعایت تدابیر تغذیه‌ای همچنین عدم آشنایی مردم با عوامل پیدا و پنهان ابتلا به کبد چرب است.

به‌خلاف آنچه برخی تصور می‌‌کنند که دلایل ایجاد کبد چرب، عوامل بسیار پیچیده و خاصی است اما دلایل اصلی ابتلا به کبد چرب، عدم رعایت تدابیر بسیار ساده‌ تغذیه‌ای است که آگاهی نسبت به آن، تأثیرات بزرگی به‌روی سلامت افراد خواهد داشت؛ اما چطور؟!

"آب یخ" نخستین و بزرگترین علت نابودی کبد شما محسوب می‌شود! نوشیدن مستمر و روزانه آب سرد، به‌شدت سلامت کبد شما را تهدید می‌کند و این یکی از تذکرات و تدابیر جدی بر اساس آموزه‌های "طب سنتی" کشورمان است که متأسفانه در طب نوین به این دستورات و تدابیر، کم‌ترین توجهی نمی‌شود.

چه‌بسیار افراد مبتلا به کبد چرب که حتی پس از مراجعه به پزشک متخصص خود و آغاز روند درمانی خود، همچنان دلایل ابتلای خود به این بیماری را نمی‌دانند و پزشک متخصص آنها نیز بسیاری از تدابیر و پرهیزات ضروری طب سنتی برای درمان کبد چرب را به این دسته از بیماران گوشزد نمی‌کند! به همین دلیل شاهد بسیاری از بیماران مبتلا به کبد چرب هستیم که همچنان به نوشیدن "آب یخ" ادامه می‌دهند!

نوشیدن آب یخ با شکم خالی یا به‌صورت ناشتا، اثرات مخرب بسیار شدیدتری به‌همراه دارد همچنین نوشیدن آب سرد و یخ پس از فعالیت‌های شدید بدنى و ورزشی از مهمترین دلایل ابتلا به کبد چرب است!
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار