14. خرداد 1398 - 9:56   |   کد مطلب: 22934
درست ۳۰ سال قبل بود که روح بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سوی جایگاه ابدی پر کشید.

به گزارش شبنم ها، به نقل از نافع

امام خمینی ره با دلی‌ آرام‌ و قلبی‌ مطمئن‌ و روحی‌ شاد و ضمیری‌ امیدوار به دیدار محبوبش شتافت و مریدان و شاگردانش را در حزن و انده و ماتم عظیمی فرونهاد.
هر چند برخی از مریدانش راه امام را تفکر امام را به انحراف کشیدند و حقیقت امام را در دهه ۶۰ محصور کردند اما غافل از اینکه حقیقت و هدف و مسیر امام چیزی نبود که بخواهند آن را به موزه ها بسپارند و پایان عصر خمینی را فریاد بزنند. خمینی بیدارگر فطرت پاک انسان بود، خمینی آدم و عالم را از خواب غفلت رهایی داد و در دورانی که ملت ها و دولت ها زیر چکمه های چپاول غرب و شرق لگد مال می شدند و دول استعمارگر و استثمارگر پایان دین را نوید می‌دادند، دین را زنده کرد و حکومت دینی بنا نهاد.

 " دهه شصت دهه امام خمینی بود و از این پس دهه ها هرچه بیایند، به جز او انتساب نخواهند داشت. امام خمینی پیامبر تازه ای نبود، اما از یادآوران بود، از مخاطبان إِنَّمَا أَنتَ مُذَکِّرٌ، که عهد فطری مردمان با خداوند را به آنان یادآوری کرد. امام حتی برای یک بار نگفت که «من آمده ام که ایران را به توسعه ی اقتصادی برسانم.» او خود را در برابر «احیای حیات باطنی بشر» مکلّف می دانست و می فرمود که چون باطن انسان حیات یابد، امور مربوط به دنیای او هم اصلاح خواهد شد. مسلمانان به قدرت اقتصادی و تسلیحاتی نیز دست خواهند یافت، اما این امر مسلّما موکول و مسبوق به یک «تحوّل انفسی» است که امام خمینی برای آن قیام کرده بود و به آن هم رسید. و بی رودربایستی، همه تحولات تاریخی دهه شصت هجری و دهه هشتاد میلادی معلول همین علت یگانه است: قیام امام خمینی و پیروزی انقلاب اسلامی. چه دیگران این حقیقت را بفهمند و چه نفهمند."

من دهه هفتادی و هم نسلی های من و بعد از من امام را و آن مرد الهی که عبد صالح بود را درک نکردیم اما روح و باطن و حقیقت امام خمینی را در روح و باطن و حقیقت امام خامنه ای دیدیم.
ما از وجود خامنه‌ای خمینی را شناختیم.
راه امام خمینی، بیان امام خمینی و هدف امام خمینی را با خامنه‌ای این مرد بزرگ و حکیم روشن ضمیر و سالک الی الله شناختیم.

آری خامنه ای همان خمینی است وراه خمینی با خامنه‌ای ای ادامه دارد تا ظهور حضرت حجت ارواحنا له الفدا.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار