17. خرداد 1398 - 16:19   |   کد مطلب: 22948
ائمه جمعه همدان گفتند: نظام اسلامی ایران بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته نیست و هر کس در این نظام که مسئولیتی دارد باید با توجه به دکترین مقاومت امام سخن بگوید و حرف های نامربوط خود را به نام انقلاب و امام نگذارد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از نافع

 ائمه جمعه استان همدان در خطبه های این هفته ضمن دعوت خود و مردم به تقوای الهی افزودند:دشمن بدنبال مایوس کردن جوانان ما است واتحاد و همدلی شرطش تبعیت از ولایت است و همچنین سند 2040 را  روی دیگری از سند خیانت آمیز 2030 است

امام جمعه اسدآباد:
وجود صنایع‌دستی در شهر اسدآباد فرصتی برای تحقق شعار «رونق تولید» است

امام جمعه اسدآباد یکی از زمینه‌های رونق تولید و اشتغالزایی را وجود صنایع دستی دانست و گفت: نباید تنها فکر جوانان ما به سمت میز و صندلی و ریاست باشد، بلکه باید از ظرفیت وجود صنایع دستی شهرستان برای ایجاد کارگاههایی دراین زمینه استفاده کرد.

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد ، با تاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به نشانه های بندگان خداوند در نهج البلاغه پرداخت.

وی بااشاره به روز صنایع دستی و فرمایش رهبر انقلاب در زمینه رونق تولید، گفت: یکی از زمینه های رونق تولید و اشتغالزایی بحث صنایع دستی است و نباید فکر جوانان ما تنها به سمت میز و صندلی و ریاست برود بلکه باید از این ظرفیت شهرستان استفاده کرد.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اجرای طرح کنترل فشار خون از ۱۷ خرداد تا ۱۵ تیرماه، از مردم خواست که با مراجعه به بیمارستانها، مراکز بهداشت ودرمانی و پایگاههای بهداشت از وضعیت جسمانی و فشار خون خود مطلع شوید.

وی بااشاره به بیانات رهبر انقلاب در حرم مطهر امام ره و خطبه نماز عید فطر، اظهار کرد: ایشان در خصوص سیلزدگان تاکید فراوان داشتند و فرمودند که نباید آنان به فراموشی سپرده شوند.

حسینی مجد از مردم خواست باتوجه به وجود گرما و نبود وسایل سرمایشی و کمبود اعتبارات برای ساخت و ساز منازل سیل زدگان، کمک کنند.

وی از مردم محلات مختلف برای حضور در اجتماع عظیم نماز عید فطر قدردانی کرد و گفت: این حضور نشانه وحدت و اتحاد مردم است.

امام جمعه شهرستان درگزین:

امام جمعه شهرستان درگزین در خطبه های این هفته با بیان اینکه  ولی فقیه انتخاب خبرگان است و نائب معصوم است افزود:اتحاد و انسجامی که امروز در کشور زیر چتر نظام مقدس اسلامی وجود دارد مبارک است البته اتحاد و همدلی شرطش تبعیت از ولایت است که از بسیاری از مشکلات کشور را حفظ کرده است.

حجت الاسلام خلیل ربیعی ادامه داد:امام فرموده اند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند.

وی افزود:هرگاه کوتاهی در اطاعت از ولایت فقیه شده است کشور آسیب دیده است.دشمن این راهبرد اسلام ناب محمدی را فهمیده است و بدنبال ضربه زدن به ولی فقیه است.

ربیعی ادامه داد:وحدت امت اسلامی جز کلیدواژه های مسلمانان متاسفانه نیست و این نقشه دشمنان است.

امام جمعه شهرستان درگزین با بیان اینکه دشمنان متوجه هستند که اگر دو میلیارد مسلمان متحد شوند چه اتفاقی صورت میگیرد افزود:

عربستان با آمریکا و استکبار را بر خود مسلط کرده اند و تحقیر می شوند .

وی همچنین با ذکر این مطلب که استکبار بدنبال فریب مردم کشور ما است ،مردم باید هوشیار باشند گفت:

دشمن بدنبال مایوس کردن جوانان ما است و میخواهند بگویند که کشور در چهل سال گذشته در عرصه علمی اتفاق خاصی صورت نگرفته است .

دشمن اذعان به پیشرفتهای علمی ما دارد اما میخواهند در پروژه ۲۰۴۰ وانمود کنند کشور بدبخت عقب مانده است

امام جمعه ملایر:
سند 2040  روی دیگری از سند خیانت آمیز 2030 است

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به آثار و برکات ماه رمضان اظهار داشت: ماه رمضان برکات و آثاری دارد که اگر از همه آنها اطلاع داشته باشیم آرزو کرده که 12 ماه سال ماه رمضان باشد.
وی به آثار سبک شمردن نماز بیان کرد: سبک شمردن نماز 12 عقوبت داشته که یکی از آنها بی برکت شدن زندگی است.
امام جمعه ملایر به برگزاری جشن گلریزان برای خانواده های زندانیان در ملایر اشاره و بیان کرد: در این جشن بیش از یکصد میلیون تومان جمع آوری شد که نشان از پیش قدمی مردم ملایر در کار خیر دارد.
وی به حادثه 15 خرداد 42 اشاره و بیان کرد: نطفه انقلاب اسلامی ایران از این روز بسته شد و همه مردم خودجوش به خیابان آمدند و از مرجع خود دفاع کردند و دشمن نشان داد که هیچ عبایی از ریختن خون مردم ندارد.
حجت الاسلام برقراری به سخنان رهبری در سالروز رحلت امام(ره)اشاره و بیان کرد: رهبری در این سخنرانی بار دیگر به دکترین مقاوم  امام اشاره کردند و باید دلنست که دکترین شاهرگ های سیطره غرب را مورد هدف قرار داده و راه نفوذ را می بندند.
وی افزود: نظام اسلامی ایران بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته نیست و  هر کس در این نظام که مسئولیتی دارد باید با توجه به دکترین مقاومت امام سخن بگوید و حرف های نامربوط خود را به نام انقلاب و امام نگذارد.
امام جمعه ملایر تاکید کرد: تفسیر رهبری از نظرات امام به حق است و تفسیر دیگران از سخنان امام معمولا به رای است و آنها به نفع و کام خودشان حرف می زنند و با توجه به دکترین مقاومت امام(ره)  امروز در صدر منطقه قرار گرفته ایم.
وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع اساتید و اشاره های ایشان به سند 2040 بیان کرد: دشمنان به دنبال این بوده که  نظام تحقیقاتی ما را با سند 2040 زمین زده و جوان را مائوس کنند.
حجت الاسلام برقراری افزود: بر اساس رتبه بندی دانشگاه های دنیا در سال 2015 تنها دو دانشگاه ایران در بین برترین ها بوده اما اکنون نزدیک به 30 دانشگاه ایران در لیست موفق ترین دانشگاه دنیا قرار دارند و دانشگاه های ایران جزء پرچمداران تحقیقات در دنیا هستند.
امام جمعه ملایر سند 2040 را روی دیگری از سند خیانت آمیز 2030 دانست و تصریح کرد: سند  2030 در امور فرهنگی و 2040 در امور دانشگاهی است و متاسفانه یک ترجمه از آن منتشر کرده و حتی هیچ تحقیقی درباره صحت و سقم آن نکرده اند و به عنوان سند راهبردی اقتصاد مقاومتی به خورد ایران داده اند.

شهرستان قهاوند:

حجت الاسلام حسین محققی در خطبه های نماز جمعه قهاوند گفت ؛  امروزبه جای وحدت درجهان اسلام حول محورآرمان قدس،باخیانت آل سعود،که موجب دودستگی ودرگیری بین کشورهای اسلامی شده است ،رژیم های عربی مرتجع درراستای تأمین امنیت ومنافع اسرائیل هم پیمان شده وبا دشمن سازی ازایران اسلامی بدنبال «معامله قرن» حرکت می کنند
که صدالبته ره به جایی نخواهند برد.

وی گفت : اسرائیل که باپیروزی انقلاب اسلامی روزشمار پایان عمر نامبارکش آغازشده است.

امام جمعه قهاوند بیان داشت: امروز اسرائیل و حامیان ومزدوران غربی ومنطقه ای اش باید به انتظارتحقق وعده نابودی اسرائیل درکمتراز۲۵ سال بنشینند وعده شخصیتی که در طول دوران رهبری وزعامت پر برکتش، هربار وعده داده بلاشک تحقق یافته است.

امام جمعه بخش گل تپه کبودراهنگ:

پیشرفت کشور در گرو تدابیر رهبری است

امام جمعه شهرگل تپه ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید فطر اظهار کرد:اگر به سالهای قبل برگردیم میبینیم که مقاومت در جای جای جهان بوده است اما به این شکل امروز نبوده وپایه گذاری همه اینها توسط امام خمینی بوده است.

وی با توجه به مقاومت چند ماهه مسئولین در برابر زیاده خواهی های آمریکا افزود:همین مقاومت چند ماه اخیر ایران باعث شده که آن ها بعد از ماه رمضان از موضع صلح درآمده اند و سفارشات مکرر از جانب آن ها مبنی بر عدم جنگ وجود دارد .

وی با اشاره به پیش بینی رهبر انقلاب در خصوص شرایط کشور گفت :مقام معظم رهبری گفتند که ما مذاکره نخواهیم کرد زیرا چیزی که آنها میخواهند ایران قبل از انقلاب است وچیزهایی که آنها میخواهند ما انجام نخواهیم داد پس دلیلی برای مذاکره نداریم،در اجلاسی که در عربستان برگزار شد برخی از کشور هااقدام به بدگویی درباره ایران کرده اند که جای تشکردارد از وزیر عراق که از ایران دغاع کرده اند.

موسوی بااشاره به شخصیت الهی سیلسی امام خمینی گفت:امام خمینی این مرد الهی مردی خود ساخته بود به طوری که اگر انگشت امام به سمتی میرفت مردم متوجه آن سمت می شدند به طور مثال امر جنگ تحمیلی است،
ما باید پشت ولایت فقیه باشیم وقدر امام زمان را بدانیم.

وی قد دانی از ولایت فقیه را وظیفه همگان دانست و اضافه داشت:مردم ایران باید قدر ولایت را بدانند و این پشتیبانی از ولایت که رمز موفقیت کشور است که امام (ره) فرمودنند پشت ولایت فقیه خود باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد.

وی در انتها با توجه به لزوم اطاعت از ولی فقیه در  جانعه خاطر نشان کرد:مسئولان ما گوش به فرمان ولی فقیه باشند که اگر ما آنطور که باید به حرف های ولی فقیه گوش میدادیم این سختی ها به این شکل امروز در ایران نبود،ولی ما در آینده از این مشکلات رها میشویم وپیروزی ها در پیش است.
امام جمعه همدان:
امام جمعه موقت همدان گفت: استکبار جهانی به سرکردگی رییس جمهوری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران متحد شده اند اما بدانند به زودی و به لطف خدا حیله آن ها بر ملا خواهد شد.

حجت الاسلام حسن طاهری در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه شهر همدان افزود: رئیس جمهور کافر آمریکا، کفار جهان را علیه ما متحد کرده است که امیدواریم خدا در این مسیر ملت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی را یاری کند.

وی عنوان کرد: نصرت از آن خداست و اگر ما تقوا داشته باشیم خدا به هر طریقی شده حیله دشمنان را نابود خواهد کرد.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه مقاومت در زندگی یک اصل است، اظهار داشت: مقاومت در خود انسان نسبت به نفس بسیار مهم است، چرا که شیطان از طریق نفس نفوذ می‌کند.

حجت الاسلام طاهری اضافه کرد: سعودی‌ها و تکفیری‌ها نسبت به شیعیان عربستان ظلم می‌کنند و آنها را کافر می‌خوانند، که امیدواریم با ظهور امام زمان (عج) این ظلم نیز برطرف شود.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: امروز پس از گذشت یک هزار و ۴۰۰ سال شاهد وقوع پیش بینی‌های حضرت علی (ع) در کتاب نهج البلاغه هستیم.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار