19. خرداد 1398 - 23:49   |   کد مطلب: 22964
دانشگاه بوعلی سینا در ۹ رشته بدون کنکور دانشجو پذیرش می‌کند

به گزارش شبنم ها،

حسن ساریخانی، معاون آموزشی دانشگاه بوعلی همدان با بیان اینکه برای اولین بار کارشناسی فلسفه در این دانشگاه ایجاد می‌شود، گفت: در ۹ رشته در مقطع کارشناسی براساس سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش داریم.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار کارشناسی رشته فلسفه در این دانشگاه ارائه می‌شود، افزود: در مقطع دکترای جامعه شناسی چند سالی وقفه داشتیم که از امسال دوباره در این رشته تحصیلی پذیرش دانشجو داریم.

ساریخانی ادامه داد: قبلا مجوز برای یک بار پذیرش دانشجو در دکترای جامعه شناسی داشتیم که اکنون با موافقت وزارت علوم می‌توانیم دوباره این رشته را در چارت رشته‌های دانشگاه وارد کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه بوعلی درخصوص پذیرش دانشجو بدون کنکور نیز اضافه کرد: در ۹ رشته کارشناسی دانشجو براساس سابقه تحصیلی پذیرش می‌شود که از این تعداد ۶ رشته در واحد تویسرکان دانشگاه بوعلی و سه رشته در کشاورزی و زمین شناسی هم در دانشگاه بوعلی به صورت بدون کنکور دانشجو می‌پذیریم.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها طبق مقررات و ضوابط سازمان سنجش است، بیان کرد: دررشته‌های کشاورزی در هر رشته ۲۰ دانشجوی روزانه پذیرش می‌کنیم و در نوبت دوم دانشجو نمی‌پذیریم و در رشته‌های علوم پایه هم بین ۵۰ تا ۶۰ دانشجو خواهیم پذیرفت.

ساریخانی ادامه داد: در رشته‌های بدون کنکور واحد تویسرکان نیز در هر رشته ۲۰ دانشجو پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/ا

 دانشگاه بوعلی سینا در ۹ رشته بدون کنکور دانشجو پذیرش می‌کند

دیدگاه شما

آخرین اخبار