20. خرداد 1398 - 17:35   |   کد مطلب: 22967
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته باید سالانه ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در این استان صورت گیرد.

به گزارش شبنم ها،

ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان نشست تحلیل ذینفعان تالاب آق گل ملایر گفت:۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و ایجاد ۱۹ هزار ۵۰۰ فرصت شغلی از اولویت های محوری استان است که برای دستیابی به این رقم باید از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان بهره گرفت،

وی افزود: سهمی برای ارتقای بهره وری دستگاه های مختلف منطبق با برنامه توسعه پنج ساله ششم پیش بینی شده که با نگاه کارشناسی قابل ارزیابی و دستیابی است.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیران استان دو مورد را با جدیت دنبال می‌کنند که در گام نخست یک برنامه عملیاتی سه ساله تدوین و سهم دستگاه‌ها مشخص است و در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری سهم ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری مشخص است.

پورمجاهد بیان کرد: تلاش مجموعه استان در مسیر سیاست‌های تدوین شده است چراکه معتقدیم دولت تدبیر و امید با عقل و اندیشه کارها را پیش برده است.

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید کار کارشناسی را بیرون نگذاشت چراکه می دانست ضربه می بیند و کنار گذاشتن نظریه های کارشناسی، بهره وری درست و استفاده بهینه از امکانات، نیروی انسانی، منابع را مختل می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان با بیان اینکه تمامی تصمیم‌ها باید حول محور نظرهای کارشناسی و مستندات قانونی حرکت کند اظهار داشت: مسئولان این استان با اراده دنبال تدوین یک برنامه اجرایی منسجم با تکیه بر نگاه علمی، رعایت اصول کارشناسی و بهره گیری از نظریه های کارشناسی دستگاه‌ها هستند.

پورمجاهد ادامه داد: همدان در حوزه تعادل بخشی حوزه آب با توجه به نیازسنجی صورت گرفته از سوی جهاد کشاورزی و امور آب، توفیق خوبی داشته است به گونه ای که در بسیاری از مولفه ها اول تا سوم کشوری هستیم.

وی گفت: خیلی از فرصت‌ها و اعتبارها برای بهبود شرایط در آینده هزینه می شود که اگر با نگاه تحلیلی «هزینه - فایده» نگاه کنیم هزینه های مرتبط با جامعه و محیط زیست شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار