21. خرداد 1398 - 9:38   |   کد مطلب: 22970
عضو شورای اسلامی یکی از شهرهای نهاوند در مورد استفاده از نیروهای بسیجی برای تامین امنیت مکانی انتقاد کرده است و در جلسه ای مطالبی را بر علیه نیروهای بسیجی و بسیج عنوان کرده است که این سخنان با واکنش شدید فرمانده سپاه ناحیه نهاوند و امام جمعه همراه بوده است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از نافع

متن واکنش فرمانده سپاه نهاوند به سخنان مسئولی که بسیج را زیر سوال برده است:
مسئولی در این شهرستان که عملکردی ندارد و محلی از اعراب هم ندارد اقدامات بسیج را زیر سؤال می‌برد درحالی‌که بسیجیان با رشادت و بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه‌ها وارد می‌شوند و این مسئولان باید حواسشان باشد در جلسات چه حرفی می‌زنند.

سرهنگ حسن مرادی در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان نهاوند گفت: آدم‌های مغرض و ضدانقلاب و مسئولی در یکی از بخشهای شهرستان که هیچ عملکردی ندارد متأسفانه اقدامات بسیج را نادیده می‌گیرند و فعالیت‌های بسیج را زیر سؤال می‌برد ولی بدانند بسیج تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اقدام خواهد کرد.

وی گفت: مسئولی در شهرستان که محلی از اعراب ندارد اقدامات بسیج را زیر سؤال می‌برد درحالی‌که بسیجیان با رشادت و بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه‌ها وارد می‌شود.

مرادی اظهار داشت: بسیج جلوی تفرقه‌افکنی این افراد را می‌گیرد به همین دلیل از بسیج ناراحت و عصبانی هستند ولی بدانند بسیج باقدرت در راستای اهداف انقلاب حرکت می‌کند.

وی بابیان اینکه بسیج خار چشم این‌گونه افراد شده است، ادامه داد: شما چه‌کاره هستید که بسیج را زیر سؤال می‌برید؟ عملکرد شما چه بوده است؟

فرمانده سپاه نهاوند افزود: به این مسئول اعلام می‌کنیم اگر مسئولی برعلیه اقدامات و فعالیت‌های مردمی بسیج بخواهد اقدامی کند و حرف‌هایی بزند باقدرت در مقابل او می‌ایستیم چون شهدای زیادی تقدیم کرده‌ایم تا انقلاب پیروز شود و شما به این مسئولیت‌ها برسید.

وی گفت: در همه عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی به‌صورت خودجوش بسیج واردشده است و حالا که بسیج واردشده است و منشأ خدماتی بوده، شما بگویید چکار کرده‌اید و عملکرد شما چه بوده است که این حرف‌ها را می‌زنید؟ و بسیج را زیر سؤال می‌برید.

مرادی بیان داشت: چون توانایی انجام کاری ندارید از بسیج درخواست کمک می‌کنید ولی در مقابل، عملکرد بسیج را زیر سؤال می‌برد که باید این مسئولان حواسشان جمع باشد که چه حرفی می‌زنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار