24. خرداد 1398 - 7:46   |   کد مطلب: 22990
بعد از انتشار خبر دعوتنامه سفارت انگلیس برای جشن تولد ملکه انگلیس به هزینه مهمانان ایرانی این جشن، جمع کثیری از اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ایران نسبت به این مسأله واکنش نشان داده و بیانیه ای صادر کردند

به گزارش شبنم ها، 

 بعد از انتشار خبر دعوتنامه سفارت انگلیس برای جشن تولد ملکه انگلیس به هزینه مهمانان ایرانی این جشن، جمع کثیری از اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ایران نسبت به این مسأله واکنش نشان داده و بیانیه ای صادر کردند که متن بیانیه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام خمینی(ره):
آمریکاوانگلیس موردنفرت ملت ماهستند.

این روزها شیطنت سفارت انگلستان در تهران علی الظاهر درقالب برگزاری جشن تولد ملکه درآن سفارت، نمایان شده وطی دعوتنامه ای سراسر تحقیرآمیز عده ای برای شرکت در آن با پرداخت پول، دعوت شده اند. عجیب تر اینکه گفته می‌شود که برخی شرکت کنندگان از تجار و بازرگانان ایرانی هستند و سهم خود را از هزینه های برگزاری پرداخت کرده اند.

ما اصناف و بازرگانان ایران ضمن محکومیت شدید این حرکت سخیف و تحقیرآمیز، برائت خود را از شرکت در این مراسم به اصطلاح جشن، اعلام میداریم و این کار را توطئه ای برای بدنام کردن ایران و ایرانی به ویژه تجار و بازرگانان قلمداد میکنیم.

ما هرگز خیانتهای استعمار پیر انگلیس را در نابودی اقتصادایران از قبیل معاهده ننگین تنباکو را فراموش نکرده و بدعهدی آنها در برجام را هم آخرین خیانت این دولت نمیدانیم.
همچنین به افرادی که احیانا قصدشرکت در این بزم شبانه را دارند توصیه میکنیم که به خود بیایند و شرف و عزت خود را به زرق وبرق سفارتخانه، نفروشند.

جمع کثیری از اصناف،بازاریان وفعالان اقتصادی ایران

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار