28. خرداد 1398 - 18:29   |   کد مطلب: 23015
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱۵ تیر تمدید شد و پس از این تاریخ سامانه نام‌نویسی بسته می‌شود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

 عاطفه زارعی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهلت شرکت در بخش الکترونیکی جشنواره کتابخوانی رضوی تا 15 تیر و بخش مکتوب تا 10 تیر تمدید شد.

وی افزود: مبنای اصلی این جشنواره، گسترش کتاب و کتابخوانی مبتنی بر سیره ائمه اطهار و حضرت امام رضا( ع) است و مجموعه کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور به اجرای این برنامه به صورت گسترده پرداخته است.

زارعی با اشاره به استقبال مطلوب مردم از جشنواره مطرح کرد: آخرین فرصت برای شرکت در ا جشنواره کتابخوانی رضوی 28 خرداد است که به دلیل درخواست مکرر کتابداران، اعضای کتابخانه‌ها و برخی دستگاه‌های شرکت کننده، دبیرخانه جشنواره مهلت شرکت در این جشنواره را تمدید کرد.

بیشتر بخوانید

جشنواره کتابخوانی رضوی الگوی موفق برگزاری برنامه فرهنگی و ارزشی است

جشنواره کتابخوانی رضوی زمینه‌ساز اشاعه فرهنگ امام رضا(ع) در جامعه است

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی بی‌نظیر برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تأکید کرد: بخش الکترونیک جشنواره کتابخوانی رضوی تا 15 تیر تمدید شده و پس از این تاریخ، سامانه به طور خودکار غیرفعال می‌شود.

زارعی گفت: آخرین فرصت تحویل آثار مکتوب هم 10 تیر بوده و به آثاری که پس از آن به دبیرخانه برسد، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

وی افزود: علاقه مندان برای دریافت نسخه الکترونیکی رایگان مسابقه می‌توانند به نشانی اینترنتیwww.razavi.iranpl.ir و برای دریافت اصل کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان مراجعه کنند.

زارعی مطرح کرد: هدف از برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گسترش کتاب و کتابخوانی مبتنی بر سیره ائمه بزرگوار و حضرت امام رضا(ع) بوده و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با این حرکت همراهی کرده است.

وی گفت: این نهاد وظیفه خود می‌داند که برای تعمیق و گسترش جشنواره و افزایش مخاطبان تلاش لازم را انجام دهد تا افراد بیشتری با سیره ائمه(ع) آشنا شوند زیرا آن را کاری مقدس و فراتر از مسئولیت کاری می‌داند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار