29. خرداد 1398 - 8:37   |   کد مطلب: 23018
سرپرست شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از ۲ تا ۸ تیرماه در همدان خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

بهمن طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این نمایشگاه با شرکت 80 غرفه از استانهای مختلف کشور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این دوره 80 واحد از شهرهای همدان، قم، تهران، مشهد، تبریز، سنندج، بوکان، یزد، اصفهان، ارومیه، کاشان، نائین، گنبد کاووس، بروجن، زنجان و کرمان محصولات خود را در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

سرپرست شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان عنوان کرد: محصولات این شرکت‌کنندگان شامل انواع فرش و تابلو فرش نفیس تبریز، فرش و تابلو فرش‌های قم، انواع فرش دستباف بیجار، افشار، بوکان، تکاب، شاهین‌دژ، سقز، یزد، کاشمر، اردکان، انواع گلیم و گبه و یلمه و فرش‌های بختیاری، ترکمن و غیره می‌شود که به لحاظ تنوع و کیفیت گستره‌ی وسیعی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید

صادرات بی رویه پشم خام، صنعت فرش را به مشکل انداخت

همدان| نهاوند میزبان همایش ملی فرش می‌شود‌

4200 مترمربع فرش دستباف توسط مددجویان اردبیلی تولید شد

طالبی اعلام کرد: در نمایشگاه امسال برنامه‌های ویژه‌ای نیز اجرا می‌شود که رنگ تازه‌ای به این نمایشگاه می‌بخشند، از این برنامه‌ها می‌توان به حضور اتحادیه صنف فرش فروشان و انجمن طراحان قالی استان همدان،ثبت نام و برگزاری دوره‌های قالی‌بافی و غیره اشاره کرد.

انتظار است تا توجه به موضوع صادرات و ظرفیت‌های این حوزه، بسترسازی برای اشتغال و کارآفرینی، سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این دوره از نمایشگاه در همدان مورد نظر مسئولان باشد.

ساعت بازدید از پانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف همه‌روزه 16 تا 22 و در روز جمعه به صورت یکسره 10 تا22 است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار