2. تير 1398 - 13:31   |   کد مطلب: 23042
شهردار همدان گفت: ۱۷ پارک در نفاط مختلف شهرهمدان در حال ساخت است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

عباس صوفی، شهردار همدان افزود: در حال حاضر ۱۷ پارک در نقاط مختلف شهر در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث پارک بزرگ ولایت در منطقه فخرآباد در ۱۰۰ هکتار آغاز شده است خاطرنشان کرد: این پروژه ممکن است که پس از دوران مدیریت من به بهره‌برداری برسد، اما مهم آغاز این کار بزرگ است.

صوفی با اشاره به اینکه در عملیات عمرانی پل شهید همدانی نیز تسریع به عمل آمده است افزود: عملیات اجرایی پل غدیر نیز در ابتدای شهرک فرهنگیان آغاز شده است.

شهردار همدان همچنین به پروژه‌های احداث مخازن و انتقال آب‌های سطحی اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی آقاجانی‌بیگ جدی شده و مجموعه فرهنگی کبابیان نیز به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ ریزپروژه در سطح شهر تعریف شده است ادامه داد: در کنار اقدامات بزرگ از پروژه‌های کوچک و مورد نیاز شهر از آسفالت معابر گرفته تا پارک‌های کوچک و متوسط غافل نشدیم.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه پارک ۲۳۰ هکتاری اکباتان از جمله تملک آن آغاز شده است تأکید کرد: همچنین عملیات عمرانی آرام‌سازی یک خط بلوار ارم به اتمام رسید و نصب مبلمان آن انجام شده و عملیات خط دیگر نیز آغاز می‌شود.

شهردار همدان با اشاره به اینکه تأسیسات زیربنایی، چون برق، گاز، آب و مخابرات باید زودتر از عملیات عمرانی انجام شود اظهار کرد: همه دستگاه‌ها تلاش کردند تا هرچه زودتر عملیات عمرانی این پروژه مهم به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه شورای اجتماعی محلات نیز آغاز شده است افزود: امور مربوط به چهار محله انجام شده است و در آینده شورای اجتماعی محلات در ۷۵ نقطه انجام می‌شود.

صوفی با اشاره به اینکه با وجود شورای اجتماعی محلات کار مردم به مردم واگذار می‌شود تصریح کرد: بدون تردید تحقق این امر می‌تواند به مدیریت شهر کمک کند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار