5. مرداد 1398 - 17:30   |   کد مطلب: 23259
نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر بهداشت در آینده نزدیک به استان همدان خبر داد.

به گزارش شبنم ها، 

ماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه‌ای با حضور وزیر بهداشتدر محل وزارتخانه خبر داد و گفت: در این دیدار از وزیر بهداشت برای بازدید و افتتاح طرح‌های بهداشت و درمان دعوت به عمل آمد و دکتر نمکی دعوت عوامل اجرایی بهار و کبودراهنگ را برای سفر به این شهرستان‌ها پذیرفت.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود با هماهنگی‌های بعدی، این سفر در۶ ماهه نخست سال انجام شود، اظهار کرد: در این دیدار افتتاح درمانگاه‌های تازه تأسیس در شهر‌های صالح آباد و لالجین، بازدید از بیمارستان‌های آیت الله بهاری و امام رضا (ع) و رفع نیاز‌های تجهیزاتی و پزشکی این مراکز، تأمین تخت‌های دیالیز در بهار و کبودراهنگ برای سهولت دریافت خدمات دیالیز برای بیماران و صدور دستور احداث واحد شبانه روزی شهر مهاجران از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای سفر وزیر بهداشت در نظر گرفته شد.

پورمختار در ادامه بیان کرد: در این دیدار تأمین آمبولانس برای مهاجران و صالح آباد و رفع مشکل محوطه اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به بُعد مسافتی و مشکل مردم کبودراهنگ، از ۲ سال قبل مقرر بود که دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان امام رضا (ع) تخصیص یابد که دستور اکید وزیر بهداشت برای تأمین این دستگاه صورت گرفت و به زودی تأمین خواهد شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با بیان اینکه نامه‌ها و درخواست‌هایی که در این دیدار از وزیر بهداشت داشتیم، در دستور اجرا قرار گرفت، خاطرنشان کرد: تأسیس مرکز خدمات جامع سرطان شهرستان کبودراهنگ، تأمین اعتبارات برای خریداری تجهیزات دو شهرستان و تأمین تجهیزات چشم پزشکی شهرستان بهار گوشه‌ای از درخواست‌های ما از دکتر نمکی بود که در صف اجرا قرار گرفت.

وی یادآور شد: دستورات دکتر نمکی در جهت اجرایی شدن طرح‌ها خوب پیش بینی می‌شود و با اجرایی شدن این درخواست ها، شاهد حل مشکلات تجهیزات و ساختمان‌ها در حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت شهرستان بهار نیز بیان کرد: پروژه‌هایی در حوزه بهداشت مورد بهره برداری موقت قرار گرفته اند که در آینده‌ای نزدیک با حضور مقامات کشوری مورد افتتاح و بهره برداری رسمی قرار می‌گیرند.

سعید محمودی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شهیدان وزیری شهر بهار، مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی لالجین و مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی صالح آباد از جمله پروژه‌هایی است که قابل افتتاح است.

وی عنوان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سیمین و مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهرک فرهنگیان شهرستان بهار در حوزه بهداشت نیز در دست احداث است و به زودی اقدامات لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار