12. شهريور 1398 - 18:48   |   کد مطلب: 23550
همزمان با فرا رسیدن ایام محرم، توزیع ۶۹۰ تن برنج مورد نیاز هیئت‌های مذهبی در استان همدان آغاز شده است.

به گزارش شبنم ها،حمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: این میزان برنج با حواله سازمان صنعت، معدن و تجارت و معرفی نامه از سوی هیئت مذهبی استان به متقاضیان ارائه می‌شود.

حمیدرضا متین با اشاره به اینکه در زمینه تامین اقلام مورد نیاز هیچگونه محدودیت و مشکلی وجود ندارد، افزود: اقلام مورد نیاز دیگر نیز تهیه شده و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در اختیار هئیت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

او افزود: مبلغ برنج در نظر گرفته شده ۶ هزار و ۲۰۰ تومان است که حدودا ۷ هزار تومان با قیمت بازار تفاوت دارد.

متین ادامه داد: شکر با مبلغ ۳ هزار و ۲۵۰ و روغن هم با تخفیف حدودا ۲۰ درصدی در حلب‌های ۱۶ کیلویی در اختیار هیأت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه تأمین سایر اقلام از جمله مرغ و گوشت قرمز نیز در دستور کار است، بیان داشت: حواله‌های گوشت ران و سردست به مبلغ ۵۱ و ۸۰۰ آماده توزیع به هیات ها‌ی مذهبی است.

حمیدرضا متین در ادامه با اشاره به اینکه در حال دریافت سهمیه چای نیز هستیم، ابراز داشت: قیمت تمام شده چای هنوز مشخص نیست، اما در واقع اختلاف قیمت آن نسبت به قیمت بازار بسیار بالا بوده و و حتی بیشتر از حد نیاز هیأت‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار