13. شهريور 1398 - 9:02   |   کد مطلب: 23558
معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه باید با وجود ظرفیت‌های فرهنگی زیاد در حوزه فضای مجازی حمایت‌گر، تولید کننده محتوا، تسهیل گر و بسترساز باشیم، گفت: فرهنگ عاشورا بزرگترین تهدید برای آمریکا و هویت غربی است.

به گزارش شبنم ها،مصطفی آزادبخت ظهر امروز در کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: ایام اربعین آمریکا 500 خبرنگار به عراق اعزام می‌کند تا بداند که‌ مردم با چه هدف و انگیزه‌ای پای پیاده به کربلا می‌روند که با تجزیه و تحلیل مطالب به دست آورده متوجه شده که فرهنگ عاشورا بزرگترین تهدید برای آمریکا و هویت غربی است.

وی با اشاره به اینکه اگر دشمن تهاجم و شبیخون فرهنگی را در دستور کار دارد ما هم کارهای فرهنگی ریشه داری مثل پیاده‌روی اربعین حسینی را در دستور کار داریم، افزود: پیاده‌روی ایام اربعین حرکتی بی‌نظیر و تهدیدی بزرگ برای دشمنان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: با توجه به تاثیرگذاری و اهمیت فضای مجازی که امروزه به فضای حقیقی تبدیل شده است جای کارگروه هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای در استان‌ها خالی بود که محول کردن این کارگروه به استان‌ها اقدام بسیار خوبی بود.

آزادبخت با بیان اینکه چهارچوب و دستورالعمل این کارگروه مشخص و برای اجرایی شدن دستورالعمل باید‌ اعضای کارگروه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کنند، عنوان کرد: اما برای حل مسئله اول باید صورت مسئله یا همان دستورالعمل قبل از جلسه در اختیار اعضای کارگروه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

مطالبات مقام معظم رهبری در فضای مجازی آن گونه که باید اجرا نشده است

حجت‌الاسلامی رستمی: جوانان انقلابی‌ در فضای مجازی حضور فعالانه داشته باشند

تبریز| دشمنان از فضای مجازی برای دشمنی با انقلاب استفاده می‌کنند

وی با تأکید بر اینکه فضای مجازی را با دیدگاه‌های اسلامی و انقلابی پربار کنیم تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشد، بیان کرد: معتقدم که فرهنگ استفاده از فضای مجازی را داریم و می‌توانیم هر تهدیدی را در این فضا تبدیل به فرصت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه هیچ عقل سالمی نمی‌تواند جلوی رشد علم، فرهنگ و نوآوری را بگیرد، تصریح کرد: کامل‌ترین مکتب، مکتب اسلام است که این مکتب حتما در هر مکان و زمانی نسخه خاص خودش را همراه با پیشرفت‌های علمی دارد.

آزادبخت با بیان اینکه با مانع تراشی و جلوگیری از هر روند علمی به جایی نمی‌رسیم، ابراز کرد: ظرفیت فرهنگی ما بالاترین ظرفیت است که با این ظرفیت‌ها باید در حوزه فضای مجازی حمایتگر، تولید کننده محتوا، تسهیل گر و بسترساز باشیم.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری این جلسات برای بررسی چگونگی استفاده از فضای مجازی و تولید محتوا مفید است، اظهار داشت: باید پیشنهاداتی که قابلیت اجرا دارند را مورد توجه قرار داده و بررسی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه استفاده از فضای مجازی هم می‌تواند مثبت و هم منفی باشد اما ما باید توان استفاده خوب از این فضا را داشته باشیم، افزود: بایستی از تکنولوژی و امکانات به روز نهایت استفاده مفید را داشته باشیم.

آزادبخت با بیان اینکه ایران در منطقه بیشترین رشد علمی را دارد و بسیاری از فناوری‌ها، ابداع و اختراعات خودمان بوده است، گفت: فقط باید باور داشته باشیم مکتب و فرهنگ ما قوی‌ترین فرهنگ است و پاسخ تهاجمات دشمنان را با تهاجم بدهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار