13. شهريور 1398 - 23:18   |   کد مطلب: 23569
دندانپزشک و رتبه دوم رزیدنتی امسال کنکور، گفت: من با کمک به این مردم احساس میکنم در این حرفه مفید هستم و احساس رضایت قلبی دارم.

دکتر فاطمه اسکندرلو، دندانپزشک و رتبه دوم رزیدنتی امسال کنکور، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، بابیان اینکه همیشه حضور در اردوهای جهادی همراه با خیرات و برکات بوده است گفت: چهارمین سال است که در اردو جهادی هستم و اولین دفعه یک کربلا گرفتم و شاید بودن در اینجا با خستگی همراه باشد اما حس رضایت و دعای خیر مردم باعث انگیزه و انرژی می شود.

دکتر اسکندرلو، با اشاره براینکه آشنا شدن در این محیط با افراد متفاوت دوستی های پایدارتری است افزود: تا به امسال بسیاری از افراد روستا شماره من را گرفتند و طی چندسال با هم درارتباط بودیم و حاضریم اگر مجددا نیاز به درمان دارند به آن ها کمک کنیم.

وی، با تاکید براین که گاهی نیاز است تا در این مناطق محروم باشیم ادامه داد: با دیدن این شرایط سخت بیش از پیش قدر رفاه خود را میدانیم؛ من با کمک به این مردم احساس میکنم در این حرفه مفید هستم و احساس رضایت قلبی دارم.

این پزشک جهادگر، با بیان اینکه معتقدم مزد این کارخیر را گرفتم و از نظر معنوی گره گشایی هایی را در زندگی دیدم یادآور شد: طی مدت زمان 10 روزی که در اینجا هستم به طور میانگین در هر روز حدود4 میلیون تومان فقط هزینه درمان به نفع مردم تمام می شود.

دکتر اسکندرلو، با اشاره براینکه سال های قبل خدمات دندان پزشکی فقط در حد معاینه و کشیدن دندان بوده تصریح کرد: امسال خوشبختانه با پافشاری هایی که کردیم، تجهیزات مورد نظر را دریافت کرده و توانستیم خدمات ترمیمی انجام دهیم.

وی، یکی از مشکلات را نبود تجهیزات بیشتر دانست و گفت: متاسفانه فقط یک کلینیک سیار که دارای یک یونیت است را داریم و اگر بشود این کلینیک سیار بیشتر شود میتوانیم همزمان به جمعیت بیشتری خدمات دهیم.

این پزشک جهادگر، با بیان اینکه بزرگترین مشکل این روستا نبود آب است افزود: در این روستا هرروز به مدت یک ساعت آب هست و ما نیز برای کار درمان نیاز به آب داریم که از منبع آب استفاده میکنیم.

دکتر اسکندرلو، در پایان با تاکید براینکه سعی دارند بهترین تکنیک را برای ترمیم دندان ها به کار بگیرند اظهار کرد: کلاس آموزش بهداشت دهان و دندان توسط بقیه همکاران صورت گرفته اما تاحدی نیاز به فرهنگ سازی و توجه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار