15. شهريور 1398 - 1:51   |   کد مطلب: 23586
رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان اسدآباد از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه و مسجد جامع شهر اسدآباد خبر داد.

به گزارش شبنم ها،

 فرامرز لطیفی، رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، از برپایی همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: این مراسم همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۱۵ شهریورماه ساعت ۹ صبح در مسجد جامع و حسینیه این مسجد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش شیرخوارگان به همت شورای هیئت های مذهبی، کانون مداحان و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار می شود، گفت: در این مراسم عزاداری حجت الاسلام غیاثی کرمانی سخنرانی خواهد کرد.

رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان اسدآباد افزود: در این مراسم عقیل ابراهیمی و باقر بسطامی از مداحان برجسته شهرستان به نوحه سرایی و روضه خوانی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: قرائت زیارت نذرنامه و اهداء رایگان لباس ویژه مراسم به شیرخوارگان حسینی(ع) از جمله برنامه های همایش شیرخوراگان در این مسجد است.

لطیفی با بیان اینکه چندسالی است که مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) شهرستان اسداباد مراسم شیرخوارگان را برگزار می کند، گفت: این همایش درواقع سوگواری برای حضرت علی اصغر ع و فریاد مظلومیت طفل شیرخواره کربلاست و مادران در این همایش با حضرت رباب(س) همصدا و همنوا می شوند.
انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار