20. آبان 1398 - 14:55   |   کد مطلب: 23929
تهیه کننده ایرانی با اشاره به نقش مهم نوجوانان در آینده کشور گفت: متاسفانه در کشور فیلم مناسب قشر نوجوان نداریم و فیلم منطقه پرواز ممنوع با دغدغه جوانان ساخته شده و عزت نفس را در جوان افزایش می دهد.

به گزارش شبنم ها 

حامد بامروت نژاد، تهیه کننده فیلم "منطقه پرواز ممنوع" در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه این فیلم با دغدغه جوانان و نوجوانان ساخته شده است افزود: در حوزه نوجوانان فیلم خاصی در سینما نداریم در حالیکه جوانان مخاطبان سینما و در حقیقت آینده سازان این کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه جوانان به فیلم های پرمحتوا و محصولات فرهنگی نیاز دارند افزود: جوانان ایرانی کمتر فیلمی در سینمای ایران دارند و ما در این فیلم سعی کردیم تا حدودی دغدغه نداشتن فیلم مناسب برای جوانان را حل کنیم تا خانواده ها با خیال راحت تری به تماشای فیلم با جوانان بپردازند.

بامروت نژاد ادامه داد: جوان در این فیلم رویا سازی می کند و با قهرمانان آشنا می شود و در نتیجه اعتماد بنفس و عزت نفس در ضمیر ناخودآگاهش پرورش می یابد.

این فعال فرهنگی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم در اکثر استانها گفت: در بیشتر استانها و شهرهای مختلف اکران های زیاد داشته ایم و خانواده هایی که تا بحال به سینما نیامده اند بدون دغدغه با فرزندانشان حضور پیدا کرده اند.

"منطقه پرواز ممنوع" وطن دوستی و امید به آینده را نشان می دهد

محمد صادق منصور مسئول اکران فیلم در استان نیز به خبرنگار ما گفت: اکران رسمی فیلم از چهارشنبه 15 آبانماه شروع شده و مدارس و سازمان های مختلف و همچنین عموم مردم تا بحال استقبال خوبی داشته اند.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر جوانان افزود: در سه شهرستان نهاوند و اسدآباد و همچنین سینما بهمن ملایر اکران فیلم داریم.

منصور با تاکید به حضور نوجوانان در سینماها و نبودن فیلم مناسب گفت: از خانواده هایی که فیلم را ندیده اند درخواست دارم که حتما آن را با فرزندانشان مشاهده کنند چرا که حس وطن دوستی و امید به آینده را در جوان بیدار می کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار