28. آبان 1398 - 14:02   |   کد مطلب: 23973
معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن، تجارت استان همدان گفت: روزانه بیش از ۵۰۰ واحد صنفی استان همدان برای کنترل قیمت ها، بازرسی می‌شوند.

به گزارش شبنم ها،داریوش صفاری، معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن، تجارت استان همدان در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: ما بعد از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، نظارت‌ها را از واحد‌های صنفی افزایش داده ایم و روزانه ۵۰۰ تا ۵۶۰ مورد نظارت از واحد‌های صنفی استان داریم.

او با بیان اینکه بازرسی‌های هم اکنون در دو نوبت ساعت اداری و بعد از ظهر‌ها انجام می‌شود، افزود:در بازرسی‌های انجام شده تنها روزانه بین ۲۵ تا ۳۵ مورد تخلف مشاهده شده است.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن، تجارت استان همدان گفت: تخلفات انجام شده مشابه روز‌های پیش از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین بین ۵ تا ۷ درصد از موارد بازرسی ها‌ی انجام شده، تخلف گران فروشی و یا کم فروشی مشاهده شده است.

صفاری بر نظارت بیشتر در عرضه سوخت گاز مایع هم خبر داد و ادامه داد: واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌شوند.

او همچنین از افزایش قیمت خودرو‌های مسافربری برون شهری در استان خبر داد و افزود: نظارت بر قیمت کرایه تاکسی‌ها و خودور‌های مسافر بری برون شهری با شهرداری هاست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار