9. آذر 1398 - 20:17   |   کد مطلب: 24009
مراسم امسال یادواره شهید چیت سازیان یک ویژگی بسیار برجسته داشت که باعث شور و نشاط و حتی کف زدن و تشویق حضار گردید. فرزند برومند شهید” هادیی” با لباس مقدس و سبز پاسداری شروع زندگی مشترک و ازدواجش را در این مراسم معنوی جشن گرفت.

به گزارش شبنم ها،

به نقل از عصر همدان؛ یادواره امسال شهید علی چیت سازیان و ۱۰۰ شهید واحد اطلاعات و عملیات لشکر انصارالحسین علیه السلام در همدان یک حاشیه زیبا و برجسته داشت. حاشیه ای که حتی به نوعی غالب بر متن بود.

معمولا در عرف مردم، یادواره شهدا به نوعی محفلی برای بیان خاطرات هشت سال دفاع عاشقانه است، مراسم بزرگداشت یک یا چند شهید،تبیین ویژگیهای برجسته شهدا، یادآوری مسئولیت ما در قبال شهدا و حتی تبیین مسائل روز از دیگر ویژگی های یادواره شهداست.

ولی مراسم امسال یادواره شهید چیت سازیان یک ویژگی بسیار برجسته داشت که باعث شور و نشاط و حتی کف زدن و تشویق حضار گردید.
فرزند برومند شهید” هادیی” با لباس مقدس و سبز پاسداری شروع زندگی مشترک و ازدواجش را در این مراسم معنوی جشن گرفت.

آیت الله شعبانی به نمایندگی از داماد و حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان به نمایندگی از عروس خانم این گفتمان جدید را آغاز کردند.

پیوند و آغاز زندگی مشترک از یک مراسم معنوی شهیدی که از سیم خاردار نفس گذر کرده بود، یک پیام روشن برای زندگی ساده و بدون تشریفات خواهد داشت.

البته اقدام فرمانده سپاه ناحیه همدان و شرکت ثامن پرواز مبنی بر اهدای بلیط رفت و برگشت مشهد مقدس و اقامت در هتل یک سفر زیارتی شیرین برای این زوج را رقم زد.

عصر همدان ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج همدانی، از همه خانواده ها و زوج های جوان می خواهد که زندگی خود را به دور از تجمل شروع کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار