17. آذر 1398 - 11:42   |   کد مطلب: 24041
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از برگزاری جشنواره ملی گردشگری کودک و خانواده ماه آینده در همدان خبر داد.

به گزارش شبنم ها،، علی خاکسار، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه همدان یکی از ۹ استان منتخب برای برگزاری رویداد ملی در نیمه دوم سال  است،گفت: همدان با عنوان برند گردشگری کودک و خانواده در کشور شناخته شده و رویدادهایی مانند جشنواره‌های تئاتر و فیلم کودک و نوجوان و نمایشگاه گردشگری در این روند مؤثر  است.

او با اشاره به اینکه  هم اکنون کودکان در انتخاب مقصد گردشگری خانواده‌ها نقش مؤثری دارند، اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی برای این جشنواره تنظیم و به معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی ارسال شده است و در روزهای آینده جلسه هماهنگی با دستگاه‌های مختلف با حضور رسانه‌ها انجام خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه تاریخ پیشنهادی برگزاری جشنواره گردشگری کودک و خانواده را ۱۸ تا ۲۳ دی عنوان کرد و گفت: این تاریخ به احتمال زیاد تصویب خواهد شد و برای تمامی روزهای جشنواره یک برنامه خاص تعریف شده است.

خاکسار معرفی همدان به عنوان پایلوت شهر کودک را مستلزم همکاری دستگاه‌های مرتبط دانست و بیان کرد: مشارک و همراهی ادارات آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دانشگاه‌های استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری همدان برای هم افزایی، می‌تواند در دستیابی همدان به این عنوان تأثیرگذار باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار