1. دى 1398 - 14:28   |   کد مطلب: 24089
مجموعه «جویندگان کلید جادویی» اثر اریک لوپر با ترجمه‌ پریسا همایون‌روز روانه‌ بازار کتاب شد.

به گزارش شبنم ها،مجموعه «جویندگان کلید جادویی» اثر اریک لوپر با ترجمه‌ پریسا همایون‌روز روانه‌ بازار کتاب شد. اِون و کلئو، شخصیت‌های اصلی مجموعه‌‌ جویندگان کلید جادویی، در هر داستان کلیدی را پیدا می‌کنند که یکی از کتاب‌های کتابخانه‌ مخفی و اسرارآمیز زیر مدرسه‌شان را باز می‌کند.

این کلیدهای جادویی به آنها اجازه می‌دهند وارد ماجرای کتاب باز شده، شوند و کتابدار گم شده‌ مدرسه‌شان را جست‌وجو کنند؛ کتابداری که میان صفحه‌های یکی از کتاب‌ها به دام افتاده است. وقتی اون و کلئو به شخصیت‌های آن کتاب‌ها تبدیل می‌شوند، خواننده را همراه خود به ماجرای هیجان‌انگیزی می‌برند. ولی آنها باید خیلی مراقب باشند؛ چون اگر نتوانند معماهای داستانی را که واردش شده‌اند، حل کنند خودشان برای همیشه در آن کتاب زندانی می‌شوند.

عناوین این شش جلد: راز مامور مخفی، سنگ ماه اسرار آمیز، زوزه‌ گرگینه‌ها، جدال جادوگران، گنجینه‌ تایتانیک، عملیات پر خطر است.کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی ۶ جلد از مجموعه جویندگان کلید جادویی را در نوبت چاپ اول، تیراژ ۱۱۰۰ نسخه و قیمت هر جلد ۱۲۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار