3. اسفند 1398 - 19:04   |   کد مطلب: 24205
اخیرا فردی در فضای مجازی از روشی بسیار آسان برای آنفالو کردن کاربران که به زودی به اینستاگرام اضافه خواهد شد خبر داده است.

به گزارش شبنم ها،
اینستاگرام را می‌توان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در بیشتر کشورهای دنیا دانست. البته در بخشی از اروپا هنوز فیسبوک را به این شبکه اجتماعی ارجعیت می‌دهند.اما دلیل کاربران برای علاقه مند بودن به این شبکه اجتماعی چیست؟ توسعه دهندگان اینستاگرام همیشه در حال بروزرسانی و اضافه کردن موارد جدید به آن هستند و به این دلیل می‌توان گفت هیچوقت محیط آن برای کاربران قدیمی نمی‌شود. به تازگی خبر جدیدی از بروزرسانی دیگری برای این دستگاه منتشر شده است.

آنفالو سریع کاربران با قابلیت جدید

اینستاگرام به تازگی بسیار مشغول توسعه و پیشرفت پلتفرم خود برای کاربرانش است. گفته می‌شود که قرار است به زودی کاربران به آسانی هر چه بیشتر کسانی که دوست ندارند در فهرست دنبال‌شوندگانشان باشند را آنفالو کنند.

این ویژگی جدید که برای اولین بار توسط جین وونگ مشاهده شده بود، روشی بسیار آسان برای آنفالو کردن کاربران هنگامی که در حال مشاهده پروفایلشان هستید است. به گفته جین، این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا دیگران را به راحتی آنفالو کنند، زیرا دیگر لازم نیست برای یافتن آن‌ها وارد فهرست فالووینگ‌های خود شوند.

این فرد با انتشار متنی که در ادامه مشاهده می‌کنید از وجود این ویژگی جدید خبر داده است:

روش‌های فعلی حذف کردن فالوور‌ها به شرح زیر است:

۱. رفتن به فهرست دنبال کنندگان، پیدا کردن فرد مورد نظر با استفاده از جستجو و در نهایت حذف کردن آن‌ها

۲. دنبال کننده را بلاک کرده و سپس آن‌ها را از حالت بلاک خارج کنید

این ویژگی روند کار را ساده‌تر می‌کند

 -جین مانچون وونگ (wongmjane) ۲۲ فوریه ۲۰۲۰

[به زودی آنفالو کردن کاربران از همیشه آسان‌تر خواهد شد]

بیشتر بخوانید: تصویر لو رفته از طراحی کلی گوشی Galaxy Note 20

جین خاطرنشان کرد که این ویژگی در حال حاضر برای iOS موجود است و بروزرسانی ویژگی فوق به زودی در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌گیرد. در حالی که این ویژگی برای کاربران مفید خواهد بود، هیچ راهی نیست که بدانیم آیا این قابلیت در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد و یا در مرحله آزمایش باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار