12. اسفند 1398 - 8:53   |   کد مطلب: 24224
آخرین اخبار درباره تعداد مبتلایان به کرونا در جهان و پیامد‌های ناشی از گسترش این بیماری را در این گزارش دنبال کنید.

به گزارش شبنم ها،ویروس کرونا تاکنون بیش از ۶۰ کشور جهان را درگیر کرده است. تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون ۸۹ هزار و ۷۳ مورد، مرگ و میر ناشی از آن ۳ هزار و ۴۴ مورد و تعداد بهبودیافتگان ۴۵ هزار و ۶۴ مورد بوده است. (تاکنون بیش از نیمی از مبتلایان درمان شده‌اند)

چین، کره جنوبی و ایتالیا بالاترین میزان مبتلایان به ویروس کرونا را دارند. تعداد مبتلایان ایتالیا با ۶۰ میلیون جمعیت به ۱۶۹۴ نفر رسیده است.

شیوع ویروس کرونا اواخر سال ۲۰۱۹ از شهر ووهان چین آغاز شد و هنوز درمان قطعی برای آن پیدا نشده است.

آخرین خبر‌ها درباره شیوع کرونا در جهان را در اینجا مشاهده کنید:

            بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار درباره شیوع ویروس کرونا در جهان مورخ یازدهم اسفند ماه
آخرین اخبار درباره شیوع ویروس کرونا در جهان مورخ دهم اسفند ماه
آخرین اخبار درباره شیوع ویروس کرونا در جهان مورخ نهم اسفند ماه

ممنوعیت ورود ایرانیان به قزاقستان
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۱

دولت قزاقستان با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، ورود ایرانیان به این کشور را از ۵ مارس ممنوع اعلام کرد.

 

کرونا، بیمارستانی را در هلند تعطیل کرد
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۳

بیمارستان «بیاترکس» در شهر «خورنخیم» هلند در پی مبتلا شدن یک بیمار به ویروس کرونا تعطیل شد. در نشست خبری روز یکشنبه ۱۱ اسفند شهردار خورنخیم علت تعطیل شدن بیمارستان را مبتلاشدن یکی از بیماران به ویروس کرونا اعلام کرد. این بیمار یک هفته قبل در این بیمارستان به سبب ناراحتی ریه بستری شده بود. پس از مثبت اعلام شدن نتایج آزمایش‌ این بیمار، مسئولان بیمارستان از پذیرش بیماران جدید جلوگیری کردند، اما به بیمارانی که از قبل در این بیمارستان بستری هستند، رسیدگی می‌شود.

 

۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۱

وزارت بهداشت مصر از ثبت دومین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد و اعلام کرد این فرد آلوده نیز مانند مورد قبلی، یک تبعه خارجی است.

شناسایی نخستین مورد ابتلا به کرونا در آلمان
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۱

سازمان بهداشت برلین از ثبت نخستین مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در این شهر خبر داد. به این ترتیب شمار افراد آلوده به این ویروس در آلمان به ۱۳۰ نفر افزایش یافت.

کرونا، نمایشگاه کتاب پاریس را لغو کرد
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۸

نمایشگاه کتاب پاریس که قرار بود در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ ماه مارس جاری در این شهر برگزار شود، به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونا در نیویورک
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۶

نیویورک‌تایمز به نقل از شهردار نیویورک از شناسایی اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این شهر خبر داد. فرد مبتلا زنی ۳۰ ساله است که در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برد.

افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به دو نفر
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۲۱

پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک‌تایمز از افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به دو نفر خبر داد. این روزنامه اعلام کرد یک فرد مبتلا به ویروس کرونا در شهر سیاتل ایالت واشنگتن جان خود را از دست داد. وی دومین فرد در آمریکاست که بر اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دهد. وضعیت پنج نفر دیگری که به علت ابتلا به ویروس کرونا در ایالت واشنگتن بستری هستند، وخیم گزارش شده است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار