13. ارديبهشت 1399 - 19:21   |   کد مطلب: 24331
مرکز تحقیقات رسانه ملی آمار جدیدی از رضایت بینندگان از سریال «نون.خ» اعلام کرده است.

به گزارش شبنم ها،نظرسنجی جدید مرکز تحقیقات رسانه ملی در خصوص دیدگاه مردم درباره فصل دوم سریال «نون-خ» شبکه یک سیما نشان می‌دهد ۵۶ درصد در کل کشور و ۸۱.۵ درصد در مناطق کردنشین بیننده این سریال بوده‌اند و حدود ۶۰ درصد بینندگان «نون-خ ۲» بعد از دیدن این سریال، نگرششان به قوم کُرد بهتر و مثبت‌تر شده است.

بر اساس این نظرسنجی ۸۱.۳ درصد از بینندگان در کل کشور و ۷۷.۳ درصد از بینندگان در مناطق کردنشین از فصل دوم سریال «نون-خ» در حد زیاد رضایت داشته‌اند.

نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما نشان می‌دهد فصل دوم سریال «نون–خ» شبکه یک سیما در زاهدان، مرکز استان سیستان و بلوچستان بیشترین بیننده را داشته است. هفت شهری را که بیشترین مخاطب این سریال بوده‌اند، در جدول زیر مشاهده کنید.

نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی نشان می‌دهد ۴۱ درصد از مردم مناطق کردنشین همه قسمت‌های «نون–خ ۲» را دیده‌اند.

همچنین حدود ۵۸ درصد از بینندگان فصل دوم سریال «نون–خ» در سراسر کشور معتقدند این سریال در حد زیاد باعث همبستگی ملی میان مردم شده است.

۵۰.۴ درصد از بینندگان سریال «نون-خ ۲» در سراسر کشور و ۵۹.۱ درصد از بینندگان آن در مناطق کردنشین معتقدند که فصل دوم این سریال نسبت به فصل اول آن بهتر و پرجاذبه‌تر شده است.

بیشترین انتقادی هم که مخاطبان کل کشور و مخاطبان مناطق کردنشین به سریال «نون–خ ۲» داشته‌اند، لهجه تهرانی برخی از بازیگران این سریال بوده است.

۵۷ درصد بینندگان کل کشور و ۵۲.۲ درصد از بینندگان مناطق کردنشین معتقدند لهجه تهرانی برخی از بازیگران این سریال بر مخاطبان اثر منفی گذاشته است.

انتهای پیام/

[سوالات کرونا-پایین خبر دسکتاپ]

دیدگاه شما

آخرین اخبار