9. خرداد 1399 - 10:21   |   کد مطلب: 24366
گوگل اعلام کرد که در تاریخ سوم ژوئن، عرضه رسمی نسخه بتای اندروید ۱۱ از اینترنت پخش می‌شود.

به گزارش شبنم ها،گوگل برنامه انتشار سیستم عامل اندروید ۱۱ را تا اول ژوئن به تعویق انداخته و برنامه‌ای را تعیین کرده است تا از طریق شبکه اینترنتی یوتیوب برنامه زنده‌ای برای انتشار رسمی نسخه بتای این سیستم عامل ترتیب داده است. البته، این برنامه زنده به دلیل لغو شدن برنامه مرسوم I/O گوگل به خاطر ویروس کرونا قرار است پخش شود. گوگل این برنامه زنده را از طریق پخش استریم زنده در سایت یوتیوب اعلام کرده است که قرار است در تاریخ سوم ژوئن (۱۴ خرداد) ساعت ۱۵ به وقت محلی پخش شود و یک ساعت طول خواهد کشید. این برنامه زنده قرار است روی ویژگی‌های جدید اندروید ۱۱ و قابلیت‌های جدیدی که برای توسعه‌دهندگان خواهد داشت، تمرکز می‌کند.

بیشتر بخوانید: چگونه دو واتساپ روی یک گوشی داشته باشیم؟

گوگل پس از این برنامه زنده، تصمیم دارد، بحث‌هایی را آغاز کند که توسعه‌دهندگان بتوانند نظرات خود را به راحتی با این شرکت در میان بگذارند و بتوانند در پیشرفت این سیستم عامل دخیل باشند. توسعه‌دهندگان با صحبت درباره این که چه چیزی در سیستم عامل و رابط کاربری این سیستم عامل جدید است و چه چیزی برای آن خوب است، بحث خود را آغاز کنند و بسیاری از موضوع‌های مربوط به اکوسیستم گوگل پلی را مورد پوشش قرار دهند.

 

اگر انتظار دارید که گوگل بالاخره گوشی میان‌رده آینده خود، Pixel 4a را در این مراسم معرفی کند، سخت در اشتباه هستید چرا که 4a قرار نیست تا اواسط ماه ژولیه رونمایی شود. این اطلاعاتی است که هنوز از طرف گوگل تأیید نشده است، ولی احتمال معرفی این گوشی در مراسم پیش رو هم کم است. پیش از این، شایعه‌هایی بود که خبر از رونمایی Pixel 4a در اوایل ماه ژوئن خبر می‌داد، اما گوگل هرگز این اطلاعات را تأیید نکرد. گفتنی است، گوگل میان‌رده سال قبل خود، Pixel 3a را در مراسم I/O خود معرفی کرده بود و به همین علت، انتظار می‌رفت امسال هم برای Pixel 4a همین کار را بکند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار