3. اسفند 1399 - 18:57   |   کد مطلب: 24733
مسوول جشنواره فیلم عمار در نهاوند گفت: به منظور رشادت‌های شهید حاج میرزا سلگی در عملیات مرصاد مستند «قهرمان مرصاد» در نهاوند با همکاری عوامل فیلم عمار ساخته می‌شود.

به گزارش شبنم ها،اکرم حیدری  در گفت‌وگو با خبرنگار ما در نهاوند اظهار کرد: با توجه به درخواست جمعی از اعضای جشنواره فیلم عمار از ایمان گودرزی مستندساز نهاوندی مبنی بر ساخت فیلمی مستند از رشادت‌های شهید سلگی در جریان عملیات مرصاد، ایشان برای ساخت این فیلم اعلام آمادگی کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلگی همواره خواستار پرداختن به مسائل معنوی در جبهه‌ها بودند افزود: در مصاحبه و گفت‌وگویی که بنده با حاج میرزا سلگی در سال‌های گذشته داشتم درخواستی با این مضمون که «لازم است به بعد معنوی جبهه‌ها توجه و در این ارتباط فیلم ساخته شود» از ما داشتند.

مسوول جشنواره فیلم عمار در نهاوند گفت: براین اساس جرقه ساخت فیلمی از رشادت‌های حاج میرزا در ذهن بچه‌های گروه عمار زده شد و پس از طرح آن در سالروز شهادت گروه ابوذر با آقای گودرزی، ایشان برای ساخت مستند اعلام آمادگی کردند.

وی از جشنواره فیلم عمار به عنوان فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های افراد و شخصیت‌های شهرستان در بخش‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه در سطح شهرستان افراد مستعد بسیاری وجود دارد که قابلیت‌های آنها مغفول مانده، به دنبال آن هستیم در این زمینه سوژه‌یابی کرده و از طریق جشنواره عمار به آن بپردازیم.

حیدری گفت: طی هماهنگی با آموزش و پرورش قرار بر این شد از طریق درس آمادگی دفاعی از دانش‌آموزان نظرخواهی شده و آنها سوژه‌های مورد نظر خود را از طریق پرسشنامه‌ به ما معرفی کنند که انجام این کار تا پایان اسفندماه اعلام شده است.

وی گفت: دانشجویان نیز اعلام آمادگی کرده‌اند در ارتباط با سوژه‌یابی برای ساخت فیلم با ما همکاری کنند که البته پس از جمع‌آوری آنها لازم است سوژه‌ها بررسی و بهترین آنها برای معرفی به جشنواره عمار انتخاب شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار