25. اسفند 1399 - 9:01   |   کد مطلب: 24783
پس از عذرخواهی امیر مهدی ژوله از تلویزیون و حضور در سریال «چوب خط» شبکه سه، وی پست عذرخواهی خود را از صفحه شخصی خوداش پاک کرد؛ این ریشخند تازه آقای بازیگر به مدیرانی است که هنوز در خواب زمستانی به سر می برند.

به گزارش شبنم ها،
این شب ها سریال طنز «چوب خط» از شبکه سوم سیما با بازی امیر مهدی ژوله در حال پخش است. سریالی که پس از یک وقفه کاری این بازیگر با تلویزیون و شاید به نوعی ممنوع الکاری او به روی آنتن رفته است.
ژوله که فعالیت هنری خود با تلویزیون را با نویسندگی سریال های طنز مهران مدیری و مهدی مظلومی شروع کرده بود، کم کم در قامت بازیگر نیز جلوی دوربین رفت و شمایل جدیدی از خود به نمایش گذاشت. 
او که پله های شهرت را یکی یکی در تلویزیون طی می کرد، پس از مدتی دوری از این رسانه و به نوعی خانه نشینی شروع به اعتراض و راه انداختن کمپین هایی در فضای مجازی به نام «من و سانسورچی» کرد و همکاران و هنرمندان دیگر را نیز تشویق به این کار می کرد تا موجی از اعتراض علیه تلوزیونی که به ادعای خودش «خانه خودش» می داند، بوجود آورد. 
 
البته زمین انتقاد و اعتراض با تمسخر فاصله زیادی دارد و آقای ژوله بدرستی و با آگاهی معمولا گزینه دوم را در خصوص تلویزیون انتخاب کرده است و اتفاقا بعد از این همه سال تجربه کار با مدیران این رسانه، زمین بازی را به خوبی یاد گرفته است؛ زمینی که هر وقت می خواهی در آن حضور پیدا می کنی، جولان می دهی، برای خودت شهرتی و درآمدی دست و پا می کنی و به محض خانه نشینی، زمین بازی را به فضای مجازی می بری و شروع به کمپین سازی و اعتراض به همان خانه اول می کنی و همین که اصطلاحا آب ها از آسیاب افتاد، با یک معذرت خواهی مصنوعی و احتمالا دستوری، دوباره بازی را شروع می کنی.
 

 
این داستان آقای ژوله پیش از پخش سریال «چوب خط» تکرار شد و این بازیگر با یک معذرت خواهی، آن اعتراض ها و تمسخر کردن های خودش به تلویزیون را «بی توجهی و قصور» عنوان کرد تا بهانه ای شود برای حضور مجدد جنابشان در تلویزیون و شبکه سه.
 
 
این ماجرای عذرخواهی ژوله جایی جلب توجه می کند که پس از حضور مجدد این بازیگر در تلویزیون و سریال مذکور و پس از اینکه تقریبا ماجرا رنگ فراموشی به خود می گیرد، آقای بازیگر پست عذرخواهیش را از صفحه شخصی خود پاک می کند و اصطلاحا «شتر دیدی ندیدی»؛ شاید برخی مدیران رسانه ملی از روی عمد و شاید مصلحت های همیشگی نمی خواهند این رفتارها را رصد کنند و یا حساسیت های فعالان فرهنگی و مخاطبان تلویزیون برایشان اهمیتی ندارد؛ ولی بدون شک در حافظه تاریخی ما این همه بلاهت برخی مدیران به یادگار می ماند.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار