5. بهمن 1400 - 8:47   |   کد مطلب: 24922
بی بی سی ، رسانه رسمی ملکه انگلیس در اقدامی عجیب و زمانی که بیمارستانهای انگلستان و آمریکا و ... مماو از بیماران کروانایی است و انبوه فوت شدگان این بیماری دان گیر کشورهای مدعی است ، آمار کذب300 هزار نفر فوتی در ایران را منتشر می کند .چرایی آنرا بخوانید

به گزارش شبنم ها،

بی بی سی ، رسانه رسمی ملکه انگلیس در اقدامی عجیب و زمانی که بیمارستانهای انگلستان و آمریکا و ... مماو از بیماران کروانایی است و انبوه فوت شدگان این بیماری دان گیر کشورهای مدعی است ، آمار کذب300 هزار نفر فوتی در ایران را منتشر می کند . این در حالی است که هم این آمار کذب و بیش از دو برابر آمتار واقعی است و هم آمار بیماران و فوتی های کرونا در حال حاضر بسیار پایین بوده و احتمالا این موضوع برای نظام سلطه و رسانه های آنها تلخ و ناگوار است .

روش راست آزمایی: باید این شبکه در 50 دانشگاه علوم پزشکی و 1000بیمارستان و گورستان 1100 شهر و 40 هزار روستای ایران آدم گمارده باشد تا اعتماد کرد. البته ممکنه فردی در روستا فوت و دفن شده باشند اما اینجا هدف بی‌اعتبارسازی سیستم رسمی است.

 ‏چرا حالا که فوتی‌ها در ایران به حدود 20 نفر رسیده و  #جانسون⁩ به خاطر کشتار وسیع کرونا در انگلیس تحت فشار است؟ در آبان 98 گفتیم آمار کشته شده‌ها را به موقع ندادید، هزار، هزار ساختند اما معلوم شد آما رسمی بدهی هم فرقی نمی‌کند.

 نقطه قوتی نباید دیده شود. فراموش نکنیم اینها ایرانی هستند و مساله‌شان پوند است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار