14. بهمن 1400 - 8:23   |   کد مطلب: 24962
نشست خبری استاندار دولت سیزدهم در همدان با خبرنگاران به مناسبت فجر ۴۴ ، سالن شهدای استانداری و پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد چرایی استفاده از مدیران دولت قبل در انتصابهای صورت گرفته

به گزارش شبنم ها،

نشست خبری استاندار دولت سیزدهم در همدان با خبرنگاران به مناسبت فجر ۴۴ ، سالن شهدای استانداری و پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد چرایی استفاده از مدیران دولت قبل در انتصابهای صورت گفته.

 فکر میکنم  آیت الله رئیسی میخواست سنت تغییرات اتوبوسی پس از پیروزی در انتخابات را براندازد و بدون نگاه جناحی، به همه مسئولانی که میتوانند با دولتش کار کنند، فارغ از اینکه چپی هستند یا راستی، فرصت همکاری داده و با ایجاد وفاق به امنیت ملی و پیشرفت کشور کمک کند.

 افسوس میان مدیران اصلاح طلب ، افرادی که دلسوز واقعی نظام بوده و به فعالیت جهادی معتقد باشند وجود ندارد یا به ندرت یافت میشوند.
اصرار بر استفاده از مدیران و مسببان وضع موجود در استان همدان هم یک اشتباه راهبردی است . کمترین هزینه آن ، ناامیدی طرفداران و دلسوزان واقعی انقلاب و حامیان دولت مردمی سیزدهم خواهد بود و هزینه بالاتر آسیب رساندن به نظام در بزنگاه های تصمیم گیری و تصمیم سازی است .
جناب آقای استاندار ، حق مسلم مردم رنج کشیده از سوء مدیریت های هشت سال گذشته است که تغییر را در عمل احساس کنند .
قرار نیست قانون پایستگی مدیران انجام شود.
 جماعت اشرافیت زده ، ناکارآمد و فرسوده بیش از این نباید وقت ملت و دولت را بگیرند و امید مردم را بر باد بدهند.

جناب آقای قاسمی فرزاد: سبک انتخاب دولت قبل ، وفاداری و تبعیت بی چون و چرا نسبت به اصلاح طلبی بود . در این سبک جایی برای انقلابی گری ، تعهد و کارآمدی وجود نداشت .
این گونه از  مدیران ، بدون تردید اگر به طور ظاهری هم با دولت سیزدهم همراه شود ، تردید نکنید که در مراحل حساس ، پاشنه آشیل دولت خواهند شد .
همچنین طلب رزومه از افراد جدید و انقلابی ، ظلم مضاعف تر است ، چرا که در دولت های طرفدار غرب ، حتی به آبدارچی ادارات هم ترحمی نشد ، رزومه های مدیریتی به جای خود .
 «مراقب گل به خودی و  هک دولتتان در بزنگاه باشید »

دیدگاه شما

آخرین اخبار