26. مهر 1401 - 8:56   |   کد مطلب: 25126
مهمترین اخبار داغ دوشنبه 25 مهر ماه 1401

به گزارش شبنم ها، اخبار داغ دوشنبه 25مهر ماه به شرح زیر می باشد

 

طراحی نقشه ترور سلبریتی‌های خارج‌نشین توسط موساد و منافقین
برخی اطلاعات جدید، از ادامه اجرای سیاست کشته‌سازی این بار با ترور تعدادی از بازیگران و ورزشکاران مستقر در خارج که مردم را به آشوب و اغتشاش در کشور دعوت کرده اند حکایت دارد.یک منبع مطلع با اعلام این خبر افزود که هشدارهای لازم از سوی ایران به مسئولان کشورهای محل استقرار این افراد و نیز این چهره‌ها داده شده است.تحلیلگران امنیتی در ایران پس از اطلاع از موضوع، آن را در راستای سیاست کشته سازی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و منافقین (سازمان تروریستی مجاهدین خلق) با هدف هزینه سازی برای جمهوری اسلامی در فضای بین المللی ارزیابی کرده اند.

بازداشت ۸۸۰ نفر از اغتشاشگران در گیلان
جانشین فرمانده انتظامی گیلان:۸۸۰ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد‌های صنفی در گیلان شناسایی و دستگیر شدند.یک باند تولید مواد اشتعال‌زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان را داشتند نیز دستگیر شدند.

اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود‌
 امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه : اتحادیه اروپا امروز با اشتباه محاسباتی، طی اقدامی غیرسازنده که مبتنی بر انبوهی از اطلاعاتِ غلط بود، دوباره به ابزار نخ‌نما و بی‌اثر تحریم علیه ایرانیان متوسل شد. اغتشاش و تخریب اموال عمومی در هیچ‌جای جهان تحمل نمی‌شود و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

پنتاگون: مطمئن نیستیم پهپادهای مورد استفاده روس‌ها، ایرانی باشد
 الجزیره: یک مقام بلندپایه پنتاگون اعلام کرد که نمی‌توانیم مطمئن باشیم که پهپادهایی که روسیه در حمله به کیف مورد استفاده قرار داده است، ساخت ایران باشند.

آمریکا: هیچ تردیدی در خصوص تحریم ایران نمی‌کنیم
ودانت پاتل، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا: هیچ تردیدی در خصوص تحریم ایران درباره گزارش‌هایی که نشان می‌دهد ایران در حال تامین پهپاد برای روسیه بوده، نمی‌کنیم. همه طرف‌ها را از هرگونه تعامل با ایران در زمینه پهپادها و موشک‌های بالستیک برحذر می‌داریم. با همکاری هم‌پیمانان و شرکا برای اعمال تحریم علیه ایران اقدام خواهیم کرد و همچنان به بازخواست روسیه ادامه خواهیم داد.

توپ طلای ۲۰۲۲ به بنزما رسید
 نام مسی در جمع ۳۰ بازیکن برتر دنیا نیست و رونالدو هم در رده بیستم قرار دارد.

هشدار شدید مسکو به تل‌آویو
 «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد تحویل سامانه‌های تسلیحاتی پیشرفته از سوی رژیم صهیونیستی به اوکراین به معنای نابودی روابط مسکو-تل‌آویو است

کی‌یف تهران را تهدید کرد
کی‌یف: به تهران هشدار میدهیم سریعا ارسال تجهیزات به روسیه را متوقف کند، در غیر این صورت عواقب این رفتار متوجه رهبران ایران خواهد بود و از ایران شکایت خواهیم کرد.

تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران
وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز با تحریم وزیر ارتباطات، بخش سایبری سپاه پاسداران و گشت ارشاد ایران به ادعای حمایت از فوت مرحومه «مهسا امینی» و اغتشاشگران موافقت کردند.در فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا که امروز اعلام شده و شامل ۱۱ فرد و چهار نهاد است، نام فرمانده نیروی بسیج نیز دیده می‌شود.

معاون فنی صداوسیما تغییر کرد
با حکم «پیمان جبلی»، رئیس سازمان صداوسیما «علیرضا شریفی» به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه منصوب شد. پیش‌تر «رضا علیدادی»، با حکم «علی‌عسکری»، رییس سابق صداوسیما از سال ۹۶ این مسوولیت را عهده‌دار بود.

برگزاری علنی دادگاه عناصر اصلی اغتشاشات با تشخیص قاضی
اژه‌ای: عناصر اصلی اغتشاشات اخیر باید هرچه زودتر محاکمه شوند. در صورت تشخیص قاضی و رعایت مقررات قانونی، دادگاه‌های آن‌ها علنی برگزار گردد تا جنایت‌های این عناصر اغتشاشگر به سمع و نظر مردم برسد. در این زمینه نیز مرکز رسانه قوه قضائیه همکاری‌ها و هماهنگی‌های لازم را با دادگستری‌ها و صداوسیما به عمل آورد. /ایسنا

گذرنامه «همایون شجریان» به او تحویل داده شد
گذرنامه همایون شجریان که در فرودگاه توقیف شده بود، چند روز پیش از سوی مقامات مسئول به این خواننده تحویل داده شد و او ممنوعیتی برای سفر خارجی ندارد.  این خبر ساعاتی پیش از سوی سحر فروزان مدیربرنامه‌های همایون شجریان تایید شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار