27. مهر 1401 - 9:26   |   کد مطلب: 25130
اخبار داغ سه شنبه 26 مهرماه

به گزارش شبنم ها، مهمترین اخبار داغ سه شنبه 26 مهرماه به شرح زیر بوده است

حاضر به توافق توأم با هر خسارتی نیستیم
وزیر امور خارجه کشورمان :از میز مذاکره فاصله نگرفته و نخواهیم گرفت.حاضر به هر توافقی توأم با هر خسارتی نیستیم. به دنبال توافقی هستیم که منافع کشور و مردم ایران تامین شود. وقتی به برجام برمی‌گردیم باید سطح قابل قبولی از تضمین‌ها در دست ما باشد که ملت ما از منافع اقتصادی برجام سود ببرند.

پوتین و دکمه‌ای که می‌تواند دنیا را خراب کند
آیا روسیه جنگ هسته‌ای را آغاز می کند؟
پوتین ۱۱ بمب‌افکن هسته‌ای در ۲۰ مایلی مرز ناتو مستقر می ‌کند. بر اساس گزارش سان، روسیه درباره آغاز جنگ آخرالزمانی و جهانی سوم هشدار داده است.

پنتاگون شایعه فروش موشک‌های ایرانی به روسیه را رد کرد
 وزارت دفاع آمریکا گفته در حال حاضر هیچ اطلاعاتی برای تقویت گزارش‌ها در خصوص پیشنهاد ایران برای ارسال موشک‌های زمین به زمین به روسیه وجود ندارد.

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در ارومیه
سردار حسین خانی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی: ماموران با تشکیل چندین تیم عملیاتی و با ایجاد گشت و کمین‌های هدفمند و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و ریزپرنده‌ها، در یک عملیات منسجم، موفق به زمینگیر کردن قاچاقچیان سلاح و مهمات شدند. در این عملیات مقتدرانه، جان برکفان هنگ مرزی ارومیه تعداد 161 قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف کردند و چهار نفر را نیز دستگیر کردند.

واکنش سردار طلایی به شایعه ابطال و لغو ویزای خود در کانادا
سردار «مرتضی طلایی» رییس اسبق تهران درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر لغو و ابطال ویزایش در کانادا گفت: ویزایم تمام شده و دیگر خبری درباره لغو ویزا ندارم. وی همچنین در واکنش به شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر تلاش‌ها در خصوص لغو مجوز اقامت دخترش در کانادا گفت: در این باره هم خبر ندارم./ایلنا

نا آرامی‌ها ‌در سراسر ایران کنترل شد
وزیر کشو‌ر: اغتشاشات توسط دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی در سراسر کشور کنترل شده و اغتشاشگران بازداشت شده‌اند و تحویل دستگاه قضایی هستند و به مسائل آنها رسیدگی می‌شود.بخش عمده‌ای از افراد دستگیر شده آزاد شده‌اند خیلی از این افراد اظهار پشیمانی کرده‌اند.

درآمد ۱۵۰ میلیونی برخی کودکان کار در تهران!
مدیرعامل سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی: کودکانی که به عنوان کودکان کار و خیابانی از سوی سرشبکه‌ها و باندها و برخی از خانواده‌ها استثمار می‌شوند، ماهیانه درآمدی بین ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومانی را دارند که رقم بسیار قابل توجهی است.

اوکراین دست به دامن رژیم صهیونیستی شد
وزیر امور خارجه اوکراین: درخواست رسمی به اسرائیل خواهیم داد تا تجهیزات دفاع هوایی در اختیار ما قرار دهد و در زمینه دفاعی با ما همکاری کند.پیشنهاد قطع روابط دیپلماتیک با ایران را به رئیس جمهور ارائه کردم

نتانیاهو: نباید به اوکراین سلاح بدهیم چون ممکن است دست ایران بیفتد
بارها و بارها اتفاق افتاده که سلاح‌هایی که ما در یک میدان جنگ عرضه کردیم در دستان ایران قرار گرفته و علیه خودمان استفاده شده است.

دختر ۲۶ ساله ایرانی تبار در سوئد، وزیر شد
ولف کریسترشون، نخست وزیر محافظه کار جدید سوئد، رومینا پورمختاری را به عنوان جوان ترین وزیر تاریخ این کشور منصوب کرد.

درخواست قطر برای تعویق جام ملت‌های آسیا
 «الشرق الاوسط» عربستان به نقل از سخنگوی فدراسیون فوتبال قطر نوشت که این فدراسیون از AFC درخواست کرده که جام ملت‌های آسیا را به تعویق بیندازد. فدراسیون فوتبال قطر در درخواست رسمی خود، ژانویه ۲۰۲۴ (دی ماه ۱۴۰۲) را به‌عنوان تاریخ پیشنهادی برای برگزاری جام ملت‌های آسیا اعلام کرده است.

بازداشت چهار مربی ورزشی در همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: چهار نفر از مربیان ورزشی استان همدان در جریان اغتشاشات اخیر، بازداشت شدند. امیدواریم مشکل حل شود چراکه دوست نداریم از جامعه ورزش شخصی وارد این جریانات شود‌‌/ایسنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار