9. آذر 1401 - 7:49   |   کد مطلب: 25150
مهمترین خبرهای روز سه شنبه 8آذر1401

علی باقری به قطر رفت
معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران به دعوت همتای قطری خود به دوحه رفت.

«پرویز برومند» با قرار وثیقه آزاد شد
 احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده با حضور در دفتر دادستان تهران در پیگیری پرونده پرویز برومند دروازه بان اسبق تیم استقلال خواهان مساعدت قانونی و بررسی مجدد این پرونده شدند و دادستان تهران ضمن توضیح ابعاد پرونده و بررسی تاسیسات قانونی، قرار بازداشت برومند را تبدیل و دستور آزادی وی را با قرار وثیقه صادر کرد. پرویز برومند چندی پیش که در اغتشاشات یکی از خیابان‌های تهران حضور داشت، بازداشت شده بود.  

انهدام باند قاچاق سلاح‌ در اصفهان
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت استان اصفهان موفق شدند اعضای باندی که در زمینه قاچاق سلاح‌های جنگی و شکاری فعال بودند را شناسایی و دستگیر کنند.در بازرسی از مخفیگاه این متهمان ۱۰ قبضه اسلحه جنگی و ۲۷ قبضه اسلحه شکاری موسوم به شورشی به همراه ۶۵۰ فشنگ کشف شد.

تمجید بی‌سابقه آیت‌الله خامنه‌ای از نخست وزیر عراق
شما فردی مومن و توانا هستید که قرار گرفتنتان در راس دولت عراق مایه خرسندی است. ما معتقدیم جنابعالی که توانایی پیشبرد امور و ارتباطات عراق و رساندن این کشور به جایگاه مستقل و شایسته تمدن و تاریخ آن را دارید. امید می رود با حضور جنابعالی عراق به پیشرفت و جایگاه واقعی خود دست یابد.

۶ میلیون ایرانی در نوبت سفر عمره
حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت:در حال حاضر شش‌میلیون نفر در نوبت اعزام به حج عمره هستند، اما متأسفانه مسئولان کشور عربستان پاسخ مکاتبات ما برای ساماندهی و اعزام این ۶ میلیون نفر را نمی‌دهند.

شهادت یک بسیجی طرح امنیت در منطقه مرزی سراوان
روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه: بسیجی طرح امنیت «محمدامین کده‌ای» در منطقه مرزی سراوان بر اثر حادثه حین ماموریت به شهادت رسید.

کتایون ریاحی آزاد شد
کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون با قرار وثیقه آزاد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار