12. مهر 1402 - 15:25   |   کد مطلب: 25253
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:
نسل امروز ما کمتر از نسل زمان دفاع مقدس نیست
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: نسل امروز ما کمتر از نسل زمان دفاع مقدس نیست، فقط باید از آنان در برابر حربه‌های شیاطین زمان مراقبت کنیم.

مجید صفدریان در گفتگو با خبرنگار شبنم ها با اشاره به سالگرد اغتشاشات، عنوان کرد: دشمن در این مورد نیز شکست خورد، ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج داده و پیاده کنیم.

 

صفدریان افزود: در هشت سال دفاع مقدس، دوران انقلاب و بعد از آن در تمام عرصه‌هایی که نیاز بوده، جوانان ما جان خود را کف دست گرفته و هر چه داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند و به اسلام تقدیم کردند.

 

مدیرکل بنیاد شهید همدان تصریح کرد: خیلی‌ها در این دوران جانباز، آزاده، مفقود و شهید شدند، رزمندگانی که بهترین دوران زندگی خود را برای دفاع از دین، ناموس و کشور فدا کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید شهدا را  بعنوان الگوهای واقعی زندگی و دفاع قرار دهیم، عنوان کرد: باید واقعیت این افراد را برای دیگران بیان کنیم و برای این کار باید ابتدا خودمان نسبت به انجام سبک و سیره شهدا عامل بوده و با عمل آن را به نسل امروز و آینده معرفی کنیم، با این روش هیچوقت جوانان ما فریب دشمنان را نخواهند خورد و پای کار نظام خواهند ایستاد.

 

صفدریان بیان کرد: نسل امروز ما کمتر از نسل زمان دفاع مقدس نیست، فقط باید از آنان در برابر حربه‌های شیاطین زمان مراقبت کنیم، لازم است برای این کار به آنان الگو معرفی کنیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید همدان با اشاره به فتنه سال گذشته تاکید کرد: افراد فتنه‌گر نسبت به افراد موافق نظام بسیار اندک بوده و به هیچ‌وجه قابل مقایسه با هم نبودند.

 

وی اذعان داشت: چون افراد اغتشاشگر با رفتارهای شنیع و غیر انسانی و با آسیب رساند به دیگران و اموال عمومی، باعث رعب و وحشت می‌شدند، بیشتر نمود پیدا می‌کردند وگرنه قاطبه مردم مخالف آنها بودند.

 

صفدریان در پاسخ به سوال دلیل همراهی نکردن جوانان از اغتشاشات در چند روز اخیر، گفت: خانواده‌های اکثر افرادی که در سال گذشته فریب خوردند پای کار آمده و با آگاهی بخشی فرزندان خود، آنان را متوجه اعمال خود کردند.

 

مدیرکل بنیاد شهید همدان با اشاره به نقش حافظین امنیت در این روزها و مهار خرابکاری دوباره در کشور، افزود: ایجاد و حفظ امنیت جامعه، نیاز به یکسری اقدامات قهری هم دارد  و این قانون در تمام دنیا وجود دارد، اگر بنا بود کشور قانونی نداشته باشد وجود نیروی انتظامی معنایی نداشت.

 

وی در پایان با بیان اینکه ترس در وجود قشر جوان راه پیدا نمی‌کند، عنوان کرد: وقتی جوانان ما بصیرت پیدا کنند و بدانند که در چه جامعه‌ای زندگی می‌کنند  مصلحت جامعه در چه چیزی است قطعاً فریب نخواهد خورد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار