20. مهر 1402 - 10:09   |   کد مطلب: 25277
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:
عرضه ۱۵۰۰ عنوان اثر جدید در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس همدان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب جدید برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس عرضه شده است.

به گزارش شبنم ها، مسعود ویژه با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در همدان اظهار کرد: از نمایشگاه قبل تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب جدید منتشر شده که برای اولین بار در این نمایشگاه عرضه می شود.

 

وی در خصوص میزان استقبال از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس افزود: در روزهای نخست شاهد حضور کمرنگ مردم در نمایشگاه بودیم که در روزهای بعد خوشبختانه شرایط مطلوب شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان دوری مسافت نمایشگاه برای برخی شهروندان و خاص بودن مخاطبان نمایشگاه‌های تخصصی و همزمانی با برنامه اجلاسیه را از دلایل حضور کمرنگ در روزهای ابتدایی دانستند.

 

ویژه در ادامه در خصوص تبلیغات نمایشگاه نیز خاطرنشان کرد: تبلیغات محیطی نمایشگاه نیز متاسفانه از سوی برخی مجموعه‌های متولی با تاخیر زیادی انجام شد.

 

وی با بیان اینکه برای تشویق حضور مردم در نمایشگاه بن‌های تخفیفی به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است گفت: این بن‌ها در اختیار دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب قرار گرفته تا بتوانند با تخفیف از نمایشگاه خرید کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان یادآور شد: در تمام نمایشگاه‌های دفاع مقدس ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته می‌شود ولی در همدان طی صحبتی که با وزیر ارشاد صورت گرفت، تخفیف ۳۰ درصدی داریم.
 
پایان پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار