23. مهر 1402 - 10:30   |   کد مطلب: 25286
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به قطعی موقت آب در برخی نقاط شهر همدان، گفت: امروز به علت اتصال لوله اصلی خط تالوار به خروجی ایستگاه پمپاژ شهید مرادی بخش‌هایی از شهر همدان دچار اُفت فشار یا قطعی موقت خواهند شد.

به گزارش شبنم ها، فرهاد بختیاری‌فر با بیان اینکه در حال حاضر آب تالوار از ایستگاه ینگجه به ایستگاه لوناپارک همدان پمپاژ می‌شود، اظهار کرد: طبق طرح مشاور با افزایش ظرفیت آب تالوار، دیگر نیازی به استفاده از ایستگاه پمپاژ ینگجه نیست.

 

وی با تأکید بر اینکه اتصال به خط تالوار قبلاً انجام شده است، تصریح کرد: اتصالات خط تالوار قبلاً انجام شده و امروز فقط یک شیر سایز ۵۰۰ نصب می‌شود تا آب تالوار به‌صورت مستقیم وارد ایستگاه پمپاژ لوناپارک شود.

 

بختیاری‌فر خاطرنشان کرد: بر همین اساس احتمالاً از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا غروب امروز -یکشنبه ۲۳ مهرماه- توزیع آب در زون فشاری لوناپارک، ۶۰۰۰، ۲۰۰۰ و چهل چمن شامل مناطق مهدیه، شکریه، هنرستان، جوادیه، زمانی، ۶۰۰ دستگاه، منوچهری، حصار امام، دیزج، سعیدیه، رکنی، بلوار فاطمیه، جهان نما، استادان، متخصصین، پردیس و اعتمادیه دچار اُفت فشار یا قطعی موقت خواهد شد.

 

وی با اشاره به افزایش ظرفیت آب تالوار، ادامه داد: در حال حاضر میزان مصرف آب در همدان ۱۸۰۰ تا ۱۹۰۰ لیتر در ثانیه است که یک سوم آن از سد اکباتان، یک سوم از تالوار و یک سوم از چاه‌های شرکت آب و فاضلاب تأمین می‌شود که ظرفیت تالوار به‌زودی افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار