23. مهر 1402 - 10:52   |   کد مطلب: 25287
مدیرکل بنیاد شهید همدان گفت: قطعاً به فضل خداوند متعال و اقدامات مبارزین، شکست رژیم غاصب خیلی زودتر از موعد مقرر انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید همدان در گفتگو با خبرنگار  شبنم ها با تاکید بر اینکه سال‌هاست که شاهد کشتار دسته‌جمعی کودکان و مردم غزه بدست رژیم غاصب اسرائیل هستیم، اظهار کرد: این رژیم منحوس هر دفعه، به هر نحوی به مردم فلسطین ستم کرده و آنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.

 

صفدریان افزود: جبهه مقاومت از سالیان دور بطور پراکنده فعالیت داشته و امروز نیز به کمک خداوند متعال و تلاش‌های بی‌وقفه نیروها، پیشرفت خوبی در حوزه‌های اتحاد،انسجام و امکانات تسلیحات نظامی داشته‌اند.

 

مدیرکل بنیاد شهید همدان با اشاره به اتفاقات چند رو اخیر و حمله حماس به شهرک‌های غاصب نشین، اذعان داشت: این حرکت نشان‌دهنده تغییرات اساسی در روند مبارزات فلسطینیان است.

 

وی شکت سخت و غیر قابل انکار اسرائیل و در راس آن آمریکا را امیدوار کننده خواند و افزود: چنین هجمه‌ای از طرف مبارزان جبهه مقاومت، برعلیه اشغالگران سابقه نداشته، ورود به گنبد آهنینی که سالیان سال ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشتند تمام معادلات دشمنان را بر هم ریخت.

 

صفدریان با تاکید بر اینکه علیرغم کمک‌هایی که  از سمت غرب برای اشغالگران سرازیر می‌شود، اما در مقابل جبهه مقاومت کم آورده‌اند، اذعان کرد: اینکه خود رژیم و رسانه‌های معاند جوسازی کرده و بر شکست مفتضحانه خود سرپوش می‌گذارند، این ادعاها دروغی بیش نیست.

 

مدیر کل بنیاد شهید همدان با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل تا کمتر از ۲۵ سال آینده، از روی این کره خاکی، خاطرنشان کرد: این پیروزی و اقدامات باعث شد تا جهانیان به این نتیجه برسند که از عمر این ستمگران چند سالی بیشتر نمانده و نویدی است برای اینکه ما بفهمیم مقام معظم رهبری به هیچ وجه بی‌حساب و کتاب نکته‌ای را بازگو نکرده و وعده‌های ایشان حتماً به منصه ظهور خواهد رسید.

 

وی به بیانات فرمانده کل قوا در خصوص (شکست غیرقابل ترمیم اسرائیل )، اشاره کرده و تصریح کرد: مردم مظلوم جهان و دولت‌های مردم نهاد و با وجدان این را پذیرفته‌ و متوجه شده‌اند که تمام فرمایشات مقام عظمای ولایت بر اساس واقعیت است.

 

صفدریان در پایان تاکید کرد: قطعاً به فضل خداوند متعال و اقدامات مبارزین، شکست رژیم غاصب خیلی زودتر از موعد مقرر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار